✅ نامگذاری سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) بنام روز جوان در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران بیانگر اهمیتی است که جوانان در جامعه ایرانی- اسلامی دارند. شور و نشاط جوانی همراه با ایده های نو و طرح هایی که برای ساختن آینده روشن به منصه ظهور گذارده می شوند، حلال بسیاری از مشکلات بوده و این قشر پویا در طول 4 دهه گذشته چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان پس از آن که خرابی ها بازسازی می شد و چه در شرایط کنونیِ توطئه دشمنان بر علیه نظام مقدس الهی- سیاسی از طریق جنگ هیبریدی- ترکیبی انرژی مضاعف جوانان یاریگر کشور و انقلاب بوده است.

✅ در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز قاطبه کارکنان این بنگاه اقتصادی را جوانان زحمتکش، شریف و پرجنب و جوشی تشکیل می دهند که با تلاش و کوشش شبانه روزی در حوزه های مختلف تولیدی- خدماتی برای تامین امنیت غذایی کشور و اعتلا و بالندگی شرکت از عمق جان مایه گذارده و با حمیّت و تعصب خاصی در خدمت پیشبرد اهداف سازمانی قرار دارند.

✅ اینجانب بدینوسیله ضمن گرامیداشت روز جوان سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) را به عموم علی الخصوص پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan