⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با توجه به تمهیداتی که در خصوص بهداشتی تر نمودن محیط نگهداری، تخصیص جیره غذایی سالم و باکیفیت و کنترل سقط جنین دام ها اتخاذ شده است، دام ها بصورت چشمگیری افزایش یافته است که تعداد زایش در سالجاری بالغ بر 8 هزار راس می باشد و این امر تراکم بالای گوساله را در مجتمع دامپروری موجب شده است.

✅ وی افزود: تراکم موجود در گوساله دانی ها گله را از نظر بهداشتی به مخاطره می اندازد و در همین راستا کاهش تراکم گوساله ها در دستور کار قرار گرفته و به احداث گوساله دانی های جدید در ایستگاه های پنجگانه اقدام شده است و از ابتدای سالجاری تعداد 360 باکس گوساله دانی در سایت های 6 هزار و 8 هزار راسی بزرگترین مجتمع دامپروری ایران احداث گردیده است.

✅ محمدی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه 100 درصد بوده و همه باکس های طراحی شده با هزینه کرد مبلغی بالغ بر 60 میلیارد ریال با موفقیت توسط پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مرحله اتمام رسیده است و بصورت رسمی در دهه مبارک فجر امسال افتتاح گردیده و در حال بهره برداری می باشد. نکته حائز اهمیت این است که از زمان تاسیس دامپروری برای اولین بار در زیرساخت گوساله دانی ها توسعه انجام گرفته است.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan