⏪ قاسم محمدی با اعلام خبر فوق افزود: به منظور بهره برداری بهینه از اراضی بایر، لم یزرع و تپه ماهور در داخل شهرک شهید آیت الله غفاری و بخش 9 زراعی امسال با تسطیح اراضی و آماده سازی مقدار 15 هکتار از اراضی این بنگاه اقتصادی تحت عنوان طرح فدک به کاشت صنوبر اختصاص یافته و بدینوسیله زمینه زراعت چوب فراهم گردید.

✅ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با تخصیص اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و با تأمین نهال صنوبر از نوع رقم نیگرا و سالار از اداره منابع طبیعی و مرکز تحقیقات کشاورزی عملیات زراعت چوب با حضور فرماندار محترم و سایر مسئولین شهرستان پارساباد مغان در دهه مبارک فجر امسال آغاز گردیده و در ادامه در نظر داریم، 50 هکتار کاشته شود.

✅ محمدی بیان کرد: زراعت چوب و توسعه صنایع وابسته علاوه بر استفاده بهینه از اراضی شیب دار شرکت به اشتغالزایی کمک نموده و افزون بر آن نقش مهمی در تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی دارد و می تواند، منبع درآمد مهمی برای شرکت باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: صنوبر از درختان سریع الرشدی است که کاربردهای مختلفی در صنایع جعبه سازی، مبلمان، کبریت سازی، صنایع کاغذ، نئوپان، درب و پنجره و خراطی دارد و بعد از طی چند سال که به رشد کافی رسید، فروش آن درآمد سرشاری را عاید این بنگاه اقتصادی خواهد کرد.

✅ وی ادامه داد: روزمرگی یکی از معضلات مدیریتی بوده و معمولاً مدیران در طرح ها و پروژه هایی اقدام به سرمایه گذاری می کنند که در دوران مدیریتی خویش بتوانند، خروجی آن را که همان درآمد می باشد، بهره برداری بکنند. بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل حاصل دسترنج بزرگمردان و شیرزنانی است که پیش از ما برای آن رنج ها و مشقت های فراوانی را متحمل شده اند و در حال حاضر نیز بر همگان وظیفه دینی، ملی و شرعی است که علاوه بر حفظ میراث گذشتگان در جهت رشد و بالندگی آن برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت انجام دهند.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan