✅ سوم شعبان چهارم هجری قمری مصادف با ولادت مبارک سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایتی است که برای اصلاح امت جدش قیام نموده و با خونش درخت تنومند آخرین دین خداوندی را آبیاری کرد. ایشان در طول عمر گرانمایه خویش در رکاب پدرش، حضرت امام علی (ع) و برادر بزرگش، حضرت امام حسن (ع) مجاهدت های فراوانی را در راه اسلام و قرآن انجام داده و در دوران ده ساله امامتش شیعه را از کجروی های آل سفیان مصون نگه داشته است.

✅ نهضت بیداری ایشان در کرب و بلا موجب بیداری آزادگان در اوج ستم پیشگی یزیدیان در زمان حیاتش شده و بعنوان «مصباح الهدی و سفینه النجات» راه گشای مسلمین در همه اعصار و قرون گردید. «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» واقعیتی است که درس «پیروزی خون بر شمشیر» در محرم الحرام سال 61 هجری قمری را برای همیشه تاریخ برای حسینیون ترنم می کند.

✅ اینجانب بدینوسیله ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سربازان ولایت در سراسر ایران اسلامی بویژه پرسنل ولایت باور شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض کرده و سعادت پیمودن راه ارزشمند ایشان در دنیا و شفاعتش در آخرت را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan