اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان پارساباد با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه انقلاب جزو زایش های شعار انقلابی با پرچم ولایت می باشد، اظهار داشت: اقدام انقلابی حضرت آیت الله رئیسی در ابطال واگذاری و بازگرداندن آن به دولت و مردم ستودنی است. رئیس جمهور محترم سفر استانی خویش به استان اردبیل را از شرکت کشت و صنعت مغان آغاز کرده و شخصا به این بنگاه اقتصادی تشریف آورد و به بررسی مسائل و مشکلات شرکت پرداخت که به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

✅ وی افزود: برای رونق هر چه بیشتر تولید، راندمان، بهره وری و صادرات باید به بازارهای جهانی متصل گردیم. ما به یونیدو یا سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد که مقر آن در وین است، راه باز کرده ایم و بایستی به بازارهای قفقاز، روسیه و منطقه راه پیدا کرده و محصولات شرکت را با برند مخصوص به آن در بازارهای مزبور در معرض پسند مشتریان قرار دهیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: شعار رهبر انقلاب شعار قرآنی بوده و فرمانده آن نیز مقام معظم رهبری می باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: درآمد، هزینه، سود، برنامه ریزی و سرمایه گذاری 5 ملاک در بنگاه داری است. شورای اشتغال باید تشکیل شده و اولویت آن فقرا قرار گیرد. منشور سوگند نیز برای مدیران شرکت تنظیم و امضا خواهد شد.

✅ وی تصریح نمود: جهت کاهش هزینه ها برنامه منظم تدوین شده و از این محل ماهانه 8 میلیارد تومان صرفه جویی شده است. نهضت جهادی یعنی اینکه از شرایط موجود بهترین استفاده را بکنیم و ما با افزایش راندمان بدنبال سود بیشتر جهت خدمت در زمینه رفاهی و معیشتی کارکنان هستیم و در این خصوص برای حل مشکل مسکن 3 هزار نفر از پرسنل زمین آن را مشخص کرده ایم که کارهای اداری آن بزودی انجام یافته و عملی خواهد شد. تعاونی اعتبار و تعاونی مصرف نیز از جمله سایر برنامه هایی است که در خدمت به کارکنان ایجاد و به ارائه خدمات مبادرت خواهد نمود.

✅ مدیرعامل شرکت تاکید کرد: در 20 ماه اخیر هزار هکتار از اراضی دیم شرکت تبدیل به آبی شده است و سرمایه گذاری ها در سایر زمینه ها برای تکمیل زنجیره ارزش و تجهیز شرکت تداوم پیدا کرده و به سوددهی هر چه بیشتر این بنگاه اقتصادی یاری خواهد رساند.

✅ نورالدین نوعی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان پارساباد چنین بیان داشت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان افتخار استان و کشور بوده و حضور این نیروی انقلابی در منطقه مغان مایه خیر و برکت فراوان است و نیروهای ائتلاف شهرستان پارساباد ضمن تشکر از خدمات ایشان در ارائه مشاوره و همفکری کوتاهی نخواهند کرد. توانمندی، قدرت، روابط بالا و تعامل در سطح ملّی مدیرعامل شرکت مطمئناً در رشد و توسعه روزافزون این بنگاه اقتصادی موثر خواهد بود.

✅ حجت الاسلام ایمانپور، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان پارساباد گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان نیروی جهادی و انقلابی بوده و در مسئولیت های قبلی با ولایت مداری و ولایت پذیری در خدمتگزاری به نظام، انقلاب و مردم بصورت شبانه روزی فعالیت کرده است و حاضر شدن در این جلسه از باب عرض ادب و خسته نباشید به این برادر بزرگوار می باشد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان