اعضای شورای مرکزی مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: جریانات انقلابی تمسک به ولایت است و این امر نه با شعار بلکه با تدبیر و وظیفه شناسی صورت می گیرد. کار تشکیلاتی، خردورزی و اندیشه ورزی جزئی از ارکان قرآن است تشکل و حزب باید در خدمت به بشریت، هم افزایی و حتی تولید و بهره وری باشد. غایت این مسیر، ولایت بوده و منتهی الیه مقصد همه ما اوست.

✅ وی افزود: ایران اسلامی تشنه خدمت و کار شبانه روزی بوده و بایستی با دوری از منیت ها قدر امانت الهی سپرده شده به همگان را بدانیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: ماهانه ۵۰ میلیارد تومان حقوق به پرسنل خدوم پرداخت می شود که این پرداختی ها نه از محل فروش اموال شرکت بلکه باید از طریق بهره وری صورت بگیرد. این بنگاه اقتصادی زنجیره تولید ارزش بوده و باید با شناسایی حلقه های مفقوده به تکمیل آن اقدام شود. بسته بندی آخرین قسمت زنجیره مصرف بوده و بایستی بسته بندی ۹۰۰ گرمی شکر همانند روغن زیتون ایجاد ارزش بکند.

✅ سردار سعید رضایی، دبیر مجمع ایثارگران متحد استان اردبیل ضمن تبریک انتصاب دکتر قاسم محمدی به سمت مدیرعامل شرکت مغان گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان نیروی جهادی و انقلابی بوده و دارای رزومه و عملکرد در سطح ملی است و مردم ولایی استان به حضور این مدیر برجسته افتخار می کنند.

✅ وی اضافه کرد: تمامی تلاش اعضای مجمع در راستای شناسایی مسائل مختلف استان و شهرستان ها و توسعه آن بوده و در کنار کار حزبی و تشکیلاتی برنامه تدوینی منسجمی نیز برای کارهای فرهنگی وجود دارد. بخش اعظمی از فعالیت های مجمع در جهت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بوده و به همین منظور دو شورا در این خصوص تشکیل یافته است.

✅ حجت الاسلام والمسلمین یاقوتی، از اعضای مجمع بیان داشت: ایران متعلق به ۸۴ میلیون نفر بوده و خواسته مردم در نظام ولایی به منصه ظهور رسیده است.

✅ وی افزود: ما اغتشاشات اخیر را محکوم می کنیم و بایستی با ارتقای بصیرت ضمن حفظ هوشیاری مجال جولان به مخالفین ندهیم.

✅ سلامت صفری، از اعضای مجمع چنین بیان کرد: شرکت کشت و صنعت مغان غذای سفره مردم بوده و مجمع ایثارگران نیز بلندگوی همان سفره است.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان