بی شک تروریسم با هر شکل و ظاهر و به هر بهانه اعتقادی و مادی محکوم بوده و اسلام بعنوان کامل ترین و آخرین دین نجات بخش آسمانی بر مهر، عطوفت، مهربانی، یاری به همنوعان، محبت به انسان ها و عشق و وداد به آنان را توصیه و تاکید می نماید.

پیروان همه ادیان ابراهیمی من جمله شریعت ناب محمدی (ص) همواره مخالف خونریزی بوده و دامن کشان از این عمل شنیع اجتناب کرده اند. منتهی دشمنان اتحاد و همدلی مسلمین خصوصاً جریان های دوئیّت افکن فراماسونی با ساخته و پرداخته نمودن فرقه های خودساخته تکفیری درصدد ایجاد خصومت و نزاع مذهبی مابین معتقدان به دین اسلام بوده و در این راستا نهایت کوشش خویش را بکار بسته اند. 

اینجانب ضمن ابراز انزجار از فاجعه خباثت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) را که اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار و دست نشانده های داعشی آن است، همزمان با سراسر کشور با شرکت در راه پیمایی بعد از نماز جمعه ششم آبان 1401 این حرکت تروریستی را محکوم کرده و به عموم هموطنان علی الخصوص خانواده های داغدار درگذشتگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند مهربان شکیبایی برای بازماندگان و بهبودی کامل مصدومان را مسئلت می نمایم

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان