عقیل وکیلی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: امروزه مشتری مداری حرف اول را می زند و در بانک ها هم اصل مهم می باشد که موجب جذب منابع مالی به سازمان مربوطه می شود.

 وی افزود: مهمترین عنصر در شرکت کشت و صنعت مغان تولید بوده و اساسی ترین اصل آن نیروی انسانی است و ما در این خصوص برنامه هایی جهت حمایت از پرسنل تدوین نموده ایم که راه اندازی تعاونی مسکن، تعاونی اعتبار و تعاونی مصرف از آن جمله است و در این خصوص به کمک و یاری بانک ها من جمله بانک کشاورزی نیازمندیم. بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز می تواند، در این زمره جای بگیرد.

 محمدی توسعه فرهنگ قرض الحسنه را نیکو توصیف نموده و چنین بیان کرد: ساز و بند همکاری های فیمابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت کشت و صنعت مغان توسط کارشناسان مرتبط بررسی شده و نتیجه آن اجرایی خواهد شد.

 عقیل وکیلی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان نیروی جهادی و زحمتکش بوده و حضور وی بعنوان نیروی انقلابی با سوابق درخشان مدیریتی، ملّی و اجرایی فرصتی مغتنم برای این بنگاه اقتصادی و باعث افتخار برای استان می باشد.

 وی اضافه نمود: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات مردم نبوده و استمداد از بانک ها در این خصوص ضروری است. بانک ها نیز متکی به منابع مردم بوده و درآمد عمده آنها از کارمزد وام ها می باشد و حامی دولت در مراجعات مردم است.

 وکیلی اذعان داشت: بیشتر مشکلات مردم با وام های خُرد حل شده و در طی چند سال اخیر این بانک بدلیل قرض الحسنه و راحت بودن نحوه وام دهی آن بشدت مورد توجه عوام و خواص قرار گرفته است. بگونه ای که در مقایسه با سیستم بانکی که 30 درصد رشد کرده، بانک مهر ایران 50 درصد رشد داشته است.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان