⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان به همراه اعضای هیئت مدیره، مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد و فرمانده بسیج کارگری و صنایع شهرستان پارساباد مغان با خانواده های شهیدان ابوذر سیفی، احمد کریم وند و ترحیم محبوب شهرستان مزبور دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت در این دیدارها بر ادامه راه گرانقدر شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام تاکید کرده و اظهار داشت: میهن اسلامی ایران در سایه رشادت ها و جانفشانی های شهدا از تجاوز دشمنان مصون مانده است. در حال حاضر چنانچه عمل مسئولین در راستای تلالو پرچم امام حسین (ع) و تجمع و تمرکز تحت لوای ولایت فقیه باشد، برکت خواهد یافت. دفاع از وطن و ملیت جزو سفارشات دین مبین اسلام بوده و شهدای گرانقدر ما نیز بیش و پیش از هر چیز ولایت را بعنوان منهاج و ناطق اصلی به ما سفارش و وصیت نموده اند.

✅ قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت در دیدار با خانواده شهید ابوذر سیفی چنین بیان کرد: ما در جنگ تحمیلی با تمام دنیای سلطه در حال جنگ بودیم و حفظ کیان این آب و خاک ثمره حضور شهدا از جای- جای مملکت در دورترین نقطه کشور و در خط مقدم جبهه های غرب و جنوب کشور بوده است و بیشتر به همین خاطر است که داشته های کنونی ما مرهون شهداست.

✅ بهروز فخیمی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد مغان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل جهادی شرکت کشت و صنعت مغان به سبب دغدغه ایشان نسبت به حل مشکلات خانواده های شهدا گفت: پدران و مادران شهیدان مظلوم بوده و انتظار این است که نمایندگان انقلابی با اتخاذ تصمیم انقلابی در جهت حل مسائل این عزیزان اقدام کنند.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان