⏪ در راستای هم اندیشی میدانی با مدیران و روسای قسمت های مختلف شرکت کشت و صنعت مغان جلسه صبحگاهی مدیرعامل شرکت با حضور اعضای هیئت مدیره، معاون فنی و صنعتی، مشاور اجرایی مدیرعامل، دبیر شورای هماهنگی و برنامه ریزی مدیران، بازرس ویژه مدیرعامل، مدیران امور حراست، مالی، برنامه ریزی و بودجه، حقوقی و املاک، اداری و توسعه منابع انسانی، بازرگانی و دیگر روسای ادارات ستادی این بنگاه اقتصادی برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: طبیعت، آب، قیمت نهاده های دامی و تحریم ها عوامل محدودکننده و مشکلاتی است که از طریق قله رفیع خدمت قابل رفع بوده و حل آنها نیازمند همت همگانی پرسنل محترم شرکت می باشد. امام (ره) و شهدا ثابت کردند که هیچ چیزی مانع رسیدن به آرمان ها نمی شود و ما نیز وظیفه داریم که از عِرق و اِرز مغان دفاع کنیم.

✅ وی افزود: باغات ما متاسفانه سورتینگ، لواشک سازی و پالپ نداشته و دستگاه بسته بندی شکر علیرغم خرید دستگاه آن از سال 1378 در کارخانه قند مغان راه اندازی نشده است. با توجه به اینکه سود و درآمد و ارزش افزوده در تکمیل زنجیره ارزش می باشد، باید برنامه زمان بندی برای راه اندازی آنها تدوین شده و بمورد اجرا گذارده شود. برنامه اصلی ما حفظ رکوردها بوده و ضمن توجه به این امر باید برای ارتقای میزان درآمد و سود شرکت کوشش بکنیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: متاسفانه با کمبود امکانات در زراعت، دامپروری و پشتیبانی مواجه هستیم و با تکیه بر منابع داخلی برنامه تجهیز مکانیزاسیون و خرید ماشین آلات در دستور کار بوده و از طریق تامین منابع نسبت به تجهیز آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: دوره های آموزشی معمولاً ضمن خدمت، پادمانی و دانشگاهی بوده و آموزش پرسنل بصورت دانش بنیان در تمام قسمت ها برای ما مهم است و باید نیازسنجی شده و برنامه جامعی برای آن تدوین و اجرایی گردد. در صورت نیاز به تکنولوژی های آموزشی همچون ویدئو کنفرانس و آموزش آنلاین ابزار آن تهیه و فراهم گردد و آثار و خروجی آن در این بنگاه اقتصادی بوضوح قابل مشاهده و لمس باشد. چنانچه آموزش از طریق بورس تحصیلی نیاز باشد، اقدام لازم برای آن نیز انجام بگیرد.

...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان