⏪ کارگروه تخصصی کاشت، داشت و برداشت با حضور قاسم محمدی، مدیرعامل؛ حسن نظیفی، رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری؛ قدیر پسندی، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی، کیومرث خان محمدیان، معاون فنی و صنعتی؛ مصطفی فولادی، مدیر امور حراست؛ کریم هلالی، مدیر مجتمع زراعت و فرهاد نادری، مدیر امور پشتیبانی فنی و مکانیزه؛ بابک کبیری، مدیر امور برنامه ریزی و علی روشن چشم، مدیر کارخانه رب شرکت کشت و صنعت مغان برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: در حال حاضر مدل جدیدی از طراحی، راه اندازی و بکارگیری کارگروه ها برای تقویت اهداف، زمان بندی و خروجی جلسات به سمت عملیات زراعی دنبال می شود که بهره وری و افزایش راندمان جزو اهداف آن است. کارگروه های مزبور با هم افزایی و اعلام نیازهای متقابل حلقه زنجیره همکاری تکمیل کرده و در پی آن سنجش و ارزیابی عملکرد نیز به سهولت انجام خواهد یافت.

✅ وی افزود: در جلسه سالانه مجمع بر مدیریت وضعیت فعلی به شکل مطلوب و ارتقای آن به مطلوب تر تاکید و هدف گذاری شد. علیرغم اینکه بحرانی همچون آب به عوامل محدودکننده قبلی افزوده شده اند ولی بایستی به نحو احسن مدیریت گردیده و علاوه بر جلوگیری از خسارت به تکمیل زنجیره ارزش نیز اقدام گردد.

✅ محمدی چنین بیان کرد: مراقبت رکورد، زمانی اتفاق می افتد که آفند انجام گرفته و باید تامین بموقع نهاده ها انجام بگیرد. این امر در دستور کار بوده و برای خرید آن از نظر مالی مشکلی وجود ندارد. ترسیم چشم انداز کشت پائیزه و مشخص نمودن اقدامات تمهیدی برای آن لازم بوده و ضمن رفع کاستی های قبلی الگوی کشت با در نظر گرفتن محدودیت آب بایستی سریعا اعلام شود تا قادر به فایق شدن به عوامل محدودکننده همچون خشکسالی گردیم.

...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان