✅ خداوند کریم را شاکر و سپاسگزارم که مجال خدمتگزاری به پرسنل زحمتکش شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را همچنان نصیب اینجانب نمود تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، در خدمت شاغلین ساعی این بنگاه اقتصادی بوده و در جهت تولید در سنگر اقتصادی همراه شما عزیزان برای تامین امنیت غذایی کشور فعالیت نمایم. در شرایطی که بدلیل تحریم های دشمنان قسم خورده کشور و نظام در وضعیت جنگ اقتصادی قرار داریم، افزایش بیش از پیش راندمان تولید در سال زراعی 1401- 1400 و سال پیش از آن در حوزه های مختلف تولیدی افزایش و رکوردزنی بی سابقه در 20 سال گذشته در این بنگاه تولیدی به ثبت رسید که این امر افتخاری دیگر برای جهادگران بزرگترین شرکت کشت و صنعت ایران در مغان می باشد. این رکورد در تولید گندم آبی، کلزا آبی و جو آبی اتفاق افتاده است.

✅ بحمدلله گندم آبی در مقایسه با سال گذشته با 35 درصد افزایش راندمان تولید از 5 هزار و 193 کیلوگرم در هر هکتار امسال به 7 هزار و 73 کیلوگرم در هر هکتار افزایش داشته که در مجموع در سالجاری 24 هزار و 903 تن تولید داشته ایم. در کلزا آبی با 35 درصد افزایش راندمان تولید نسبت به سال گذشته از 2 هزار و 722 کیلوگرم در هر هکتار امسال به 3 هزار و 109 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است که مجموعاً در سالجاری 3 هزار و 952 تن تولید گردیده است. در جو آبی نیز با 28 درصد افزایش راندمان تولید نسبت به سال گذشته از 3 هزار و 526 کیلوگرم در هر هکتار امسال به 4 هزار و 392 کیلوگرم در هر هکتار افزایش نموده است که در کل در سالجاری 3 هزار و 610 تن تولید جو آبی انجام شده است.

✅ بدون شک این امر مرهون کوشش شبانه روزی همکاران محترم بوده و بدینوسیله جا دارد، نهایت تقدیر و تشکر خاضعانه خویش را از تلاشگران در بخش های مختلف خصوصاً مجتمع زراعت؛ فنی، پشتیبانی و مکانیزاسیون؛ حراست و حفاظت و تمامی مجموعه شرکت اعلام نمایم.


اسداله محسن زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان