⏪ سرپرست بانک ملی استان اردبیل با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: حوزه فعالیت این بنگاه اقتصادی طیف وسیعی از فعالیت های زراعی، دامی، باغی و صنایع تبدیلی را شامل می شود. پس از استقرار هیئت مدیره دولتی در مورخه15/10/1399 با توجه به نقش قابل توجه تامین بموقع نهاده ها و مدیریت مصرف آنها در مزارع در افزایش راندمان تولید این امر بعنوان یکی از اقدامات اساسی برای سوددهی شرکت در دستور کار قرار گرفته و با همت کارشناسان و کارگران زحمتکش در سال زراعی 1400- 1399 نسبت به سال پیش از آن به افزایش راندمان 30 الی 40 درصدی در تولید گندم، جو و کلزا دست یافتیم. خوشبختانه با تداوم تمهیدات لازم امسال نیز در تولید محصولات نامبرده به رکورد چشمگیری دست پیدا کردیم که در طول 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

✅ جلال الدین خیرخواه، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اردبیل گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل و یکی از مطرح ترین مجتمع های بزرگ تولیدی کشور می باشد. این شرکت بر اساس طرح اولیه آن قرار بود با 90 هزار هکتار شروع بکار نماید. این امر با 63 هزار هکتار اتفاق افتاده است که به تدریج و بدلایل مختلف به 24 هزار هکتار تقلیل پیدا کرده است.

✅ وی تاکید کرد: موتور محرک اقتصادی هر کشوری وابسته به بخش کشاورزی آن بوده و در صورتی که شرکت هایی مثل شرکت مغان به رشد قابل توجهی برسند، در تامین امنیت غذایی کشور نقش تعیین کننده ای ایفا خواهند نمود. طبق خبرهای واصله وضعیت شرکت در مقایسه با گذشته بسیار بهبود یافته است که ما نیز به نوبه خویش از این امر خرسندیم.

✅ رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اردبیل اظهار نمود: بهترین و امن ترین نرم افزار بانکی کشور یعنی بام متعلق به بانک ملی بوده و در صورت تعامل این شرکت با بزرگترین بانک خاورمیانه خدمات ویژه ای به پرسنل و پیمانکاران در عصری که عصر ارتباطات نامگذاری شده است، ارائه خواهد شد.

✅ لازم بذکر است، در این دیدار تنی چند از مسئولین بانک ملی استان و منطقه از جمله صالح جوادی، رئیس حوزه پارساباد مغان؛ رسول حسنی، رئیس واحد حراست استان؛ صابر جعفری، مدیر روابط عمومی استان؛ کریم پیرصباحی، رئیس شعبه درجه 1 مرکزی پارساباد و مهدی راحمی، کارشناس بازاریابی نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان