⏪ مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده مدیرعامل شرکت، ضمن قدردانی از صدور مجوز در کمترین بازه زمانی اظهار داشت: شرکت مغان پس از بازگشت به دولت روند خوبی را طی می نماید و در تمامی بخش ها با افزایش تولید همراه است و نباید بگذاریم شرکت افسرده شود. این بنگاه اقتصادی ظرفیت خیلی بالایی برای توسعه استان اردبیل علی الخصوص در زمینه گردشگری کشاورزی و تفریحی دارد و در حوزه مختلف گردشگری نیز آماده همکاری می باشیم.

✅ نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به ویژگی های خاص شرکت مغان اظهار داشت: این مجموعه دارای قابلیت های فاخر هست که دوستداران گردشگری کشاورزی و تفریحی با حضور در این مجموعه می توانند تمام ابعاد آگروتوریسم را به عینه ببینند و از نزدیک لمس کنند. با همکاری هم پکیجی تدوین شود که مسافر، گردشگر و توریست بتواند از توانایی های بالقوه شرکت بازدید داشته باشد.

✅ در پایان مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل پروانه بهره برداری مجموعه گردشگری کشاورزی شرکت کشت و صنعت مغان را به مدیرعامل شرکت اعطا نمود.

 

 

 

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان