⏪ علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل به همراه معاونین با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در محل سالن کنفرانس شرکت دیدار کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه باغات میوه شرکت، برای اولین بار در طول تاریخ زیان ده نشده و سر به سر شده است، اظهار داشت: شرکت از نظر پرداخت بدهی ها، پرداخت حقوق پرسنل، تامین بموقع نهاده ها، مبارزه با علف های هرز و افزایش راندمان تولید در مقایسه با قبل در وضعیت خیلی بهتری قرار دارد.

✅ مدیرعامل شرکت با ذکر اینکه اقدام به کاشت 60 هکتار زیتون جدید نموده ایم، افزود: زایش دام 28 درصد افزایش یافته و همچنین رکورد تولید شیر با تولید روزانه 195 تن در روز شکسته شده است. البته پتانسیل این بنگاه اقتصادی بیشتر از اینها بوده و کارهای انجام نشده فراوانی وجود دارد که در صورت تعیین تکلیف در خصوص اصل 44 و خروج از لیست واگذاری ها نسبت به سرمایه گذاری در تمامی حوزه ها اقدامات زیربنایی و عاجل انجام خواهد شد. طبیعی است که در ادامه سیاست گذاری های تولیدی در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز ورود خواهد شد.

✅ اسداله محسن زاده در بخش دیگری از سخنان خویش چنین گفت: در حال حاضر برداشت غلات با برنامه ریزی های ستاد برداشت و تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش شرکت به اتمام رسیده و صدا و سیما نیز امسال برداشت محصولات کشاورزی را به نحو احسن پوشش داده است. جهت اطلاع رسانی حجم عظیم فعالیت های شرکت، تعامل با این رسانه دیداری و شنیداری جزو برنامه های ماست و در این زمینه تولید مستندات، پخش گزارش های خبری و ارائه عملکرد فعالیت ها در قالب مصاحبه از جمله بسته پیشنهادی ما جهت همکاری با صدا و سیماست.

✅ علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در این دیدار با اظهار این نکته که تعامل با چنین شرکت تولیدی، زراعی، باغی و دامی مایه افتخار است، گفت: دیدگاه ها در هیئت مدیره جدید خیلی عالی بوده و این عزیزان نقش بارزی در افزایش تولید از لحاظ کمی و کیفی داشته و دارند.

✅ وی با بیان اینکه چشم انداز خوبی برای شرکت؛ طراحی و ترسیم شده است، افزود: کشت و صنعت مغان یک غنیمت گرانبهایی است و امثال این شرکت ها که در اشتغال مولد موفق عمل می نمایند، امید و نشاط به جامعه تزریق می کنند. این بنگاه تولیدی یک نهاد خبرساز بوده و خبرهای آن تولیداتی است که در حوزه های مختلف انجام می دهد و باید پوشش رسانه ای مناسب داده شود. ما معتقدیم با کار رسانه ای می توان محصولات تولیدی بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل را به برند کشور و حتی بین المللی تبدیل نمود و شبکه سبلان آماده همکاری در زمینه پخش مصاحبه مدیران در خصوص ارائه عملکرد، اخبار فعالیت ها و تهیه مستند از حوزه های مختلف شرکت می باشد.

 

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان