⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارساباد دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدیرعامل شرکت ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای هفتم تیر و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه یکی از سه قوه مهم اداره کشور و بازوی عدالت محور نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به ماموریت بالقوه ای که این نهاد از اول انقلاب داشته و با عنایت به اقدامات شاخص عزیزان فعال در این قوه، می توان مطمئن بود که عدالت در کشور ساری و جاری است و ما نیز این روز را بهانه ای جهت قدردانی از تلاشگران این عرصه قرار داده و زحمات شان را ارج می نهیم.

✅ محسن زاده در ادامه چنین گفت: ما در حال حاضر با تمام توان درگیر برداشت محصولات شرکت هستیم و خوشبختانه طبق آمار موجود در همه حوزه ها با افزایش چشمگیر راندمان تولید مواجه بوده ایم. در حوزه زراعت با افزایش 10 الی 30 درصدی و در بخش تولید شیر به رکورد قابل توجهی دست یافته ایم که این امر در سایه تامین بموقع نهاده ها و زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش بوده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان افزود: تا به امروز حقوق پرسنل بدون تاخیر پرداخت شده و جهت ترمیم میزان دریافتی کارکنان شرکت به افراد فاقد فوق العاده بازار کار به میزان 20 درصد حق جذب تخصیص یافته است و برای چابک سازی شرکت و کسب درآمد بیشتر سرمایه گذاری هایی نیز در حوزه های مختلف شرکت، پیش بینی شده است که البته اهداف و چشم انداز ما بیش از اینها بوده و امیدواریم با یاری خداوند متعال به همه آنها دست یابیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه چنین بیان کرد: کار جهادی با دست واحد 5 نفره مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، زحمات گرانقدر پرسنل زحمتکش، همفکری و هم رأیی هیئت مدیره و کاستن مشکلات با مراقبت ویژه و اخلاق اسلامی بر اساس روایات اسلامی و وصایای شهدا به سرانجام رسیده و شفافیت و پیگیری را الگو قرار داده ایم و خرسندیم که وحدت و یکپارچگی در شرکت زبانزد شده است.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت در ادامه افزود: وضعیت فعلی شرکت کشت و صنعت مغان بخاطر شفافیت و اجرای عدالت با سکانداری سیّد بزرگوار، آیت الله دکتر رئیسی بوده و بدین سبب مردم استان اردبیل قدردان این زحمات کل قوه قضائیه می باشند. تلاش های هیئت مدیره جدید شرکت مغان با همت 5 ماهه که عامل افزایش تولید و آرامش در شرکت بوده است، حضرت آیت الله رئیسی را وا داشته که پیام تقدیر و تشکری با این مضمون به اعضای هیئت مدیره بدهد: خداوند به شما عزت دهد که مرا در این مدیریت جدید و توسعه آفرین روسفید کرده اید.

✅ حبیب اشرفی، رئیس دادگستری شهرستان پارساباد با ذکر اینکه شهید بهشتی مغز متفکر بود که بنای قوه قضائیه را بعد از انقلاب نهاد، چنین گفت: تمام تلاش ما در این نهاد خدمت رسان این هست که به اهداف مقدس ترسیم شده جامه عمل پوشانده و بر اساس برنامه ای که در سراسر کشور ابلاغ شده است، پیش برویم. وی با بیان این نکته که سعی می کنیم پرونده ها بموقع بررسی و اعمال شود، افزود: پرونده های کیفری همه ساله با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان مردم از جمله در منطقه مغان رو به افزایش است و مساعی ما در این خصوص بر صلح و سازش استوار است. رئیس دادگستری شهرستان پارساباد در پایان در خصوص شرکت کشت و صنعت مغان اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعد از ابطال واگذاری خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و ما هم بحث نظارتی را داریم.

✅ امین رنجبر، دادستان شهرستان پارساباد ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان گفت: گرامیداشت هفته قوه قضائیه در حقیقت در راستای ارج نهادن به مقام شامخ قضا، قضاوت و تکریم اولین رئیس قوه قضائیه و بها دادن به یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بدست شیاطین و تروریست های جنایتکار بوده است که همه ساله این روز ارزشمند گرامی داشته می شود.

 

 



✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان