🔹نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از کارخانه لبنیات و مزارع کشت و صنعت مغان، ضمن تاکید بر سرمایه گذاری دولت در شرکت اظهار داشت: افزایش اشتغال و تولید در این بنگاه اقتصادی در گرو سرمایه گذاری دولت است.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آیت الله صفری با اشاره به نقش این مجتمع عظیم ملی در اقتصاد منطقه و کشور خاطر نشان شد: اگر دولت به شرکت، عنایت ویژه داشته باشد و با توسعه زراعت، دامداری و باغداری؛ کیفیت و راندمان تولید را بالا ببرد، می تواند از این طریق، اشتغال و راندمان تولید را افزایش دهد.

🔹وی افزود: امیدواریم با عنایت دولت، کشت و صنعت مغان به محور بزرگ اقتصادی در منطقه و استان تبدیل شده و در کشور موثر واقع شود.

🔹نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشت و صنعت مغان، مجموعه عظیمی بوده و بیش از 3 هزار نفر در آن مشغول به فعالیت می باشند و تولیدات آن علاوه بر رفع نیازمندی های کشور به خارج نیز صادر می گردد.

🔹آیت الله صفری فعالین اقتصادی را پرچمداران اقتصادی و رزمندگان اسلام توصیف نموده و تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، مقام معظم رهبری نام سالها را با عناوین اقتصادی نامگذاری نموده اند و این امر بیانگر آن است که میدان نبرد و جهاد در شرایط کنونی، میدان اقتصادی می باشد و اقتدار، توسعه و پیشرفت کشور و همچنین پرچم مبارزه با دشمن با اقتصاد، اشتغال و افزایش تولید، گره خورده است.

#کشت_صنعت_مغان