🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان ضمن تاکید بر اینکه تصمیمات کارفرما باید منجر به افزایش بهره وری و راندمان شود، خاطر نشان شد: افزایش درآمدهایی که از محل انجام کار مفید انجام می شود، در قالب مزایا به کارکنان شرکت پرداخت می شود.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این نکته که تعاملات بین شرکت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حل بسیاری از مسائل کارگری موثر است، اظهار داشت: نقطه نظراتی که با توجه به وظیفه ذاتی تحت عنوان مشاوره و تبیین موارد قانونی بیان گردید، با توجه به اراده ای که در دوطرف در خصوص تعامل سازنده وجود دارد، منجر به تسریع حل مشکلات می شود.

🔹وی افزود: پرداخت حق جذب چارچوب اداری داشته و به افرادی تعلق می گیرد که وجود آن شخص در شغل مورد نظر ضرورت هایی دارد و چنانچه وی در چارت مورد نظر فعالیت ننماید، انجام آن کار با مشکل مواجه می شود.

🔹رضا شهبازی، رئیس شورای اسلامی کار شرکت تصریح نمود: با توجه به کاربرد سموم و کودهای شیمیایی و وجود پسماندهای حیوانی در محوطه شرکت، مد نظر قرار گرفتن سختی و زیان آور برای کل شرکت به حل بخشی از مشکل جامعه کارگری شرکت کمک می کند.

🔹بهروز رحیم زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید نمود: سختی کار در گروه الف با اتخاذ برخی تدابیر قابل حذف بوده و در گروه ب که ذاتاً سخت می باشد، این سختی از بین نرفته و بر اساس قانون از مزایای مربوطه در چارچوب ضوابط برخوردار می شود.

🔹وی اضافه کرد: حق جذب تعریف خاص خود را داشته و به آنانی تعلق می گیرد که مجوز لازم اخذ شده است و چنانچه شرکت نیز در مواردی درخواست داشته باشد، اداره کل این موضوع را به تهران جهت اخذ مجوز ارسال می کند.

🔹ایوب سیاهی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بحث های 4 درصد سختی و زیان آور کارگران بازنشسته و اضافه کاری و جمعه کاری نیروهای پیمانکاری منتج به نتیجه مثبت شده و اقدامات لازم برای تخصیص سختی کار و پاداش افزایش تولید در سایه تعاملات سازنده فیمابین کشت و صنعت مغان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است.

#کشت_صنعت_مغان