🔹کشت و صنعت مغان با در نظر گرفتن اهمیت سلامت کارکنان نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته و در ارائه خدمات ورزشی به پرسنل و فرزندان آنان پیشقدم بوده است.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این شرکت با دارا بودن امکاناتی از قبیل زمین چمن فوتبال، استخر، زمین تنیس خاکی، سالن ورزشی و باشگاه کاراته، باشگاه بوکس و باشگاه وزنه برداری و بدنسازی نسبت به ارائه خدمات ورزشی به کارکنان و فرزندان آنها در رشته های مختلف ورزشی اقدام می کند.

🔹این بنگاه اقتصادی برای اولین بار در تاریخ شرکت امتیاز لیگ برتر استانی را خریداری نموده که در حال حاضر در مسابقات مذکور با حضور 12 تیم بصورت رفت و برگشت حضور فعال دارد.

🔹تیم فوتسال شرکت متشکل از دو تیم الف و ب در مسابقات جام رمضان سال 1402 بین ادارات شهرستان پارس آباد شرکت نمود که تیم الف در بین 14 تیم شرکت کننده به عنوان قهرمانی و تیم ب به مقام نایب قهرمانی دست یافت و در مسابقات جام دهه مبارک فجر سال گذشته نیز تیم ب اول شده و تیم الف هم دوم شد. همچنین تیم پیشکسوتان فوتسال شرکت در جام رمضان 1403 به عنوان قهرمانی بین ادارات شهرستان پارس آباد دست پیدا کرد. علاوه بر این تیم فوتسال شرکت در مسابقات سازمان جهاد کشاورزی که در استان مازندران برگزار گردید، بعنوان نماینده استان اردبیل حضور پیدا کرده و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

🔹در مسابقات ورزشی بوکس که با حضور 12 تیم با میزبانی تبریز برگزار شد، فرزندان پرسنل به مقام سوم دست یافتند.

🔹تیم کاراته فرزندان پرسنل در مسابقات کشوری که در استان البرز برگزار شد، با کسب 25 مدال متفاوت اعم از طلا، نقره و برنز به مقام سوم مسابقات دست یافت و بانوان فرزندان کارکنان نیز مقام سوم کشوری را بصورت تیمی از آن خود کردند. همچنین در مسابقات استانی انتخابی کشوری که دیروز با حضور 40 نفر از رزمی کاران شهرستان های استان برگزار شد، 5 نفر از فرزندان پرسنل جهت اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

🔹لازم بذکر است، جام بزرگ ورزشی 1200 نفره در دهه مبارک فجر سال ماضی برگزار شده و همایش پیاده روی دور دریاچه شهرک در آذر ماه 1402 و همایش دوچرخه سواری دور دریاچه شهرک برای دانش آموزان استان برگزار گردید و همچنین همایش پیاده روی دور دریاچه شهرک در 31 شهریور سالجاری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جام بزرگ ورزشی دهه فجر با نام شهیدان خدمت با حضور 1 هزار و 500 شرکت کننده در 12 رشته ورزشی مختلف بصورت مجزا برای کارکنان شرکت و فرزندان آنان برگزار خواهد شد.

🔹شایان ذکر است، به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر اقداماتی برای تجهیز امکانات ورزشی از قبیل خرید وسایل ورزشی، ترمیم چمن زمین فوتبال و نصب سیستم روشنایی در اطراف زمین مذکور، ساخت سکوی تماشاگران در تنیس خاکی و تجهیز زمین مورد نظر به سیستم روشنایی، نظافت و ضدعفونی نمودن استخر انجام شده است و احداث چمن مصنوعی شهرک، بازسازی چمن مصنوعی باغات میوه و ایجاد فضای ورزشی برای رشته تیراندازی با کمان سنتی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

#کشت_صنعت_مغان