⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مراسم اختتامیه مسابقات بزرگ ورزشی با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و معاون فنی و صنعتی شرکت در محل سالن ورزشی شهرک شهید آیت الله غفاری برگزار گردید.

✅ در اختتامیه این دوره از مسابقات، تیم های فوتسال خوراک دام و کارخانه لبنیات بعنوان فینالیست بازی کردند که تیم خوراک دام با غلبه بر حریف، قهرمان این دوره از مسابقات در رشته فوتسال شده و تیم های لبنیات و حراست عناوین دوم و سوم را کسب نمودند و تیم فوتسال ستاد مرکزی نیز عنوان تیم اخلاق این رشته ورزشی را بدست آورد. همچنین وحید شهبازی، فنی ترین بازیکن؛ ناصر نجف پور، با اخلاق ترین بازیکن؛ فرشاد احد زاده، بهترین دروازه بان و فرزاد نجفی نیز آقای گل این مسابقات شد.

✅ در رشته والیبال تیم های دامپروری، زراعت و حراست عناوین اول تا سوم و تیم باغات تیم اخلاق رشته مذکور برگزیده شد.

✅ در مسابقه دارت کامیار روشن چشم و توحید جاهد بعنوان نفر اول و دوم و کوهی و زیرک بصورت مشترک عنوان سوم را بدست آوردند.

✅ در مسابقه تنیس روی میز موسی آزاد و امیر اصبری به مقام های اول و دوم دست یافته و رضایی و هاشمی بصورت مشترک سوم شدند.

✅ در رشته تیرکمان سنتی مرتضی علیزاده اول و شهریار اصغرزاده دوم شده و داود زیرک و رامین نظرزاده گیگلو بصورت مشترک عنوان سوم رشته مذکور را تصاحب کردند.

✅ در رشته کاراته نیز مابین فرزندان پرسنل شرکت مسابقه برگزار گردید.

✅ لازم بذکر است، این مسابقات با حضور 900 نفر و در 6 رشته ورزشی برگزار و در پایان تیم های برتر با اهدای کاپ و نفرات برتر با اعطای لوح سپاس و جایزه مورد تجلیل قرار گرفتند.

✅ شایان ذکر است، در این مراسم مدیران باغات؛ دامپروری؛ رفاه، بیمه و خدمات عمومی؛ بازرسی و ارزیابی عملکرد و کارخانه لبنیات شرکت نیز حضور داشتند.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan