✅ حلول ماه مبارک شعبان مزین به طلوع نورانی انوار تابناک اختران تابناک آسمان امامت و ولایت در آستانه ورود به ماه عبادت و قرب الهی یعنی رمضان المعظم بوده و متعلق به ختم رُسُل می باشد. آغازین روزهای این ماه مصادف با میلاد فرخنده سرور و سالار شهیدان، قمر منیر بنی هاشم و سیدالساجدین بوده و افزون بر آن یازدهم شعبان سالروز ولادت کسی است که خُلقاً، خَلقاً و منطقاً «اشبه الناس» به رسول الله (ص) و همچنین نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت قائم (عج) است.

✅ پنجره ملکوتی شعبان فرصت مغتنمی برای استشمام عطر خوشبوی رمضان بوده و ماه رحمت، رضوان و فضل الهی مصداق بارز «آلاله نو دميده چيدن دارد/ آواز فرشتگان، شنيدن دارد» می باشد. شعبان موسم گل های بوستان معنوی و سر زدن خلد برین از شاخ طوبی است و به همین مناسبت جا دارد که بگوییم: سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجودش، سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش!

✅ اینجانب ضمن گرامیداشت حلول ماه غفران آغاز ماه ولادت امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس (ع)، امام سجاد (ع)، علی اکبر (ع) و امام مهدی (ع) را به عموم آزادگان جهان خصوصاً پرسنل شریف و گرانقدر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan