⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چهارمین جلسه درس اخلاق ویژه مدیران امور و پرسنل در محل نمازخانه کارخانه قند مغان ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخه 4 اسفند ماه سال 1401 برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین حسن حسن پور مقدم به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار به بیان سیره زندگی و سجایای اخلاقی سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت پرداخت.

✅ لازم بذکر است، سلسله جلسات درس اخلاق روزهای پنجشنبه هر هفته در محل نمازخانه اداره مرکزی شرکت برگزار می شد که تاکنون سه جلسه از آن در محل مذکور انجام یافته است و در هر کدام از آنها سخنرانان دعوت شده به بیان ایراداتی در موضوع و محور خاص پرداخته اند. اولین جلسه با سخنرانی حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد با موضوع ارزش آفرینی با محوریت سوگند، منشور صیانت و خدمت جهادی و دومین آن با سخنرانی حجت الاسلام مدد احمدی با موضوع تکریم ارباب رجوع و صیانت از بیت المال و سومین جلسه نیز همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) و با موضوع سیره زندگانی هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار گردیده است.

✅ شایان ذکر است، جلسات مذکور هر هفته تداوم خواهد یافت و در هر کدام از آنها خطیب متفاوت در یکی از امورات شرکت به سخنرانی خواهد پرداخت.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan