⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن بیان مطلب فوق افزود: آخرین فرآیند فعالیت های شرکت مغان بازرگانی بوده و همه وظیفه داریم، کمک کنیم تا ساختار موجود تقویت، نظام مند و مدرن شود. ایجاد فروشگاه های زنجیره ای مغانه سبب جا افتادن محصولات شرکت کشت و صنعت مغان در بازارهای حقیقی کشور می شود

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی به لحاظ مالی و فروش در شرایط خاصی قرار داشته و لازم است با برنامه مدون اقدام و عمل بکنیم تا به نظام دریافت و پرداخت کمک کند. کیفیت بخشی به امور بازرگانی در بحث خرید و فروش انجام می شود و 3 ویژگی تخصص دانشگاهی، تجربه و شخصیت بیزنس من از خصوصیات بارزی است که به پیشبرد هر چه بیشتر کارها یاری می رساند.

✅ محمدی بیان کرد: در خصوص سرمایه گذاری های خارجی بدلیل محدودیت های اصل 44 با موانعی روبرو هستیم و از طرف دیگر باید به صادرات بیندیشیم و برای آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. این امر به ابزار، اسباب و مقدماتی مثل I.R نیاز دارد.


✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تاکید بر تقویت برندینگ گفت: صیانت از درآمد و هزینه کرد اصولی آن، حرکت به سمت بیزنس پلان و برنامه نویسی، مارکتینگ پلان، رنکینگ تدارکات، مشتری و برندینگ را بایستی مد نظر قرار داده و با بهره گیری از تجربیات بالقوه دانشگاه ها آنها را تبدیل به بالفعل نمائیم. مدیریت مالکیتی امروزی محل خدمت را عِرض و آبروی مدیران قلمداد کرده و بر صیانت از آن با نهایت جد، جهد و پشتکاری تاکید کرد.

✅ عسکر قوی پنجه، معاون اداری، مالی و بازرگانی شرکت خاطر نشان ساخت: بایستی با بهبود روش ها و نوسازی، ساختار جدیدی برای شرکت طراحی گردیده و با کنار گذاردن افکار کهنه و منسوخ از نظر علمی، فکر نو از لحاظ مالی، بازرگانی، فنی و تولیدی در این بنگاه اقتصادی تدوین و اجرایی بکنیم و برای این کار مشخص نمودن استراتژی و راهبردها ضروری بوده و در صورت جامه عمل پوشاندن به آن، امید دستیابی به سود 1000 میلیارد تومانی در یکسال دور از دسترس نخواهد بود.

✅ وی ادامه داد: رویکرد معاونت اداری، مالی و بازرگانی با تاسی از رویکرد مدیریت، رویکرد تحول گرا و طراحی ساختار جدید برای پیشبرد موضوعات است. در شرکتداری مبنا و بِیس کار، درآمد و هزینه بوده و اقدامات انجام گرفته بایستی بر اساس افزایش درآمد و کاهش هزینه ها باشد. تا زمانیکه راه های جدید درآمد و راهکارهای دستیابی به آن؛ کسب نشده و هزینه ها کاهش نیابد، دچار روزمرگی و حتی پسرفت خواهیم شد.

✅ معاون اداری، مالی و بازرگانی شرکت تاکید کرد: هدررفت منابع در این بنگاه اقتصادی زیاد بوده و بایستی با راهکارهای مناسب جلوی آن سد شود. بسیاری از درخواست خریدها بدون بررسی و با فقدان مطالعه ضرورت یا عدم ضرورت انجام گرفته و بخش عمده ای از آنها بلااستفاده در انبار بصورت مسکوت باقی می ماند. در خریدها لازم است، به باکیفیت و باصرفه بودن آنها دقت شده و حساسیت ویژه داشته باشیم.

✅ کیومرث خانمحمدیان، معاون فنی و صنعتی شرکت اظهار داشت: اگر سیستم وابسته به فرد نباشد، در وقت و زمان صرفه جویی می شود. نحوه ارتباط مدیران بخصوص مدیران واحدهای زراعی و باغی با ستاد بایستی از یک نظام خاص تبعیت بکند. در صورتیکه این امر رعایت نگردد، بسیاری از انرژی ها در ستاد تلف خواهد شد. در صورت نظام مند بودن نحوه ارتباط مدیران واحدها با ستاد مرکزی بسیاری از کارها سبک می شود.

✅ بابک کبیری، مدیر امور برنامه ریزی و بودجه بیان کرد: بودجه، کنترل هزینه بوده و اگر اعتبار لازم را نداشته باشد، در کانال برنامه ریزی و بودجه تصویب و تایید اعتبار نخواهد شد. هزینه های سرمایه ای و اموال خریداری پروژه های عمرانی سرمایه ای با مجوز کتبی هیئت مدیره بوده و در صورتیکه هیئت مدیره مصوب نکند، تایید اعتبار صورت نمی گیرد.

✅ افشار کلانتری، مدیر امور بازرگانی گفت: برای موفقیت بیشتر باید انرژی عمده و اساسی را صرف جایی بکنیم که درآمد می آورد. تولیدکننده ای موفق است که به فروش اهمیت داده و بخش اصلی زمان خویش را مصروف مشتری مناسب بکند و منطق ایجاب می کند که قسمت عمده وقت و زمان را صرف محلی نمائیم که درآمد بیشتری از آنجا کسب می شود.

✅ دکتر ابراهیم زاده، مشاور بازرگانی مدیرعامل، مبنا را در بودجه بندی هدف توصیف کرده و خاطر نشان نمود: تدوین برنامه کنترل هزینه، فعال بودن سیستم سفارش خرید، مانیتورینگ، سیستم رتبه بندی پیمانکار، سیستم C.R.M، همچنین رتبه بندی و رنکینگ مشتری و تدارکات در فعالیت های بازرگانی باید مورد توجه قرار گیرد. افزون بر همه اینها داشتن مارکتینگ پلان، کشف نیازهای بازار و نیازسازی از ضروریات است. استراتژی برد- برد با مشتریان از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.


✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan