حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: امامان محترم جمعه از جایگاه خاصی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار بوده و از معتمدین مردم، نظام و انقلاب هستند. در راستای احترامی که به شان روحانیت و جایگاه نمایندگی ولایت فقیه در استان قائلم، بر خود واجب دانستم خدمت حضرت آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه محترم اردبیل رسیده و عرض ادب حضوری نمایم.

 وی افزود: طرح تحول شرکت کشت و صنعت مغان تهیه شده و سند جامع توسعه آن نیز تدوین می شود. برنامه ریزی نقش بسزایی در توسعه داشته و انشاالله نقشه جدید راهبردی این بنگاه اقتصادی با همکاری کلیه مسئولین و بخصوص پرسنل زحمتکش شرکت اجرایی می گردد. ما با یاری و استعانت از پروردگار، حمایت های مسئولین و حرکت برنامه محور خواهیم توانست، شرکت مغان را به جایگاه شایسته و بایسته آن سوق بدهیم.

 حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: موضوعات فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی، اجتماعی و معضل کم آبی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و توجه به آنها نیز از ضروریات است. با توجه به رزومه، عملکرد و کارنامه قابل دفاع حضرتعالی در مناصبی که عهده دار آن بوده اید، قطعاً در شرکت مغان نیز منشا خدمات زیادی گردیده و به رشد و تعالی هر چه بیشتر آن اقدام خواهید کرد و به یاری پروردگار موفق نیز خواهید بود.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان