مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارساباد به همراه معاون آموزشی، رئیس حراست، مسئول آموزش فنی و حرفه ای و مسئول روابط عمومی اداره مزبور با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: باید بسترها برای تغییر رفتار برای آینده کشور و تغییر و تحول بنیادین در آموزش و پرورش فراهم شود. شرکت کشت و صنعت مغان زمانی موفق می شود که نهادهای همراه و پایین دستی در حوزه آموزش های رسمی بعنوان معمار اجتماعی و سایر نهادها همچون ارشاد، ادارات مرتبط با ارتباطات و نهادهای مردمی به کمک بیایند.

 وی افزود: ما در محیط زندگی می کنیم و این محیط هر قدر از لحاظ انقلابی، توحیدی و اجتماعی فاخر باشد، قطعاً موثرتر خواهد بود. برگزارهای تورهای آموزشی در دوران مدارس متوسطه یا راهنمایی قدیم در اوج یادگیری سنی موثر بوده و ما هم بعنوان قطب کشاورزی در خدمت جامعه فرهنگی هستیم. چرا که معتقدم یاری رساندن به آموزش و پرورش عبادت است.

 دکتر محمدی چنین بیان کرد: چنانچه یادگیری متوقف شود و ما مسلط به تکنولوژی روز نباشیم، قطعاً موفق نخواهیم شد. شرکت کشت و صنعت مغان نظام بهره برداری بزرگ بعنوان نظام دخل و خرج صرف نیست و این بنگاه اقتصادی را باید بعنوان مرکز فناوری و تغییر زندگی قبول کنیم. در راستای جامه عمل پوشاندن به مسئولیت های اجتماعی کارگروه توسعه فرهنگی و اجتماعی در شرکت مغان ایجاد خواهد شد.

 الله بخش نجفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارساباد مغان ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر قاسم محمدی بعنوان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان از سرمایه های انسانی معتقد، متعهد، متخصص و از افتخارات مغان، آذربایجان و ایران اسلامی است. عمق علاقه و ارادت بنده بعنوان اینکه حضرتعالی از نیروهای انقلابی هستید، بیشتر از بقیه است و پیش از این نیز در هر پست و مقامی بوده اید، منشا خدمات و ثمرات به جامعه گردیده اید و در این بنگاه اقتصادی نیز ما این تحول را لمس خواهیم کرد.

 وی افزود: دولت دارای تفکر انقلابی بوده و تربیت جوان انقلابی دغدغه نظام می باشد. در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری کلمه «جوان» 61 بار تکرار شده است و این امر نشان دهنده نگاه ویژه حضرت آقا به جوانان در آینده انقلاب است. مهمترین سرمایه ما سرمایه انسانی بوده و ما نیز به نوبه خود در راستای عمل به رسالت خویش به آن عمل خواهیم کرد.

 نجفی تصریح نمود: مجموعه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند، نیازهای خویش را تامین بکند و جامعه بایستی در این خصوص حساس باشد. تعاونی ها، شرکت ها و سازمان های مردم نهاد از این نهاد آموزشی حمایت بکنند تا این نهاد آموزشی بتواند در خدمت به رسالت که همان تربیت جوان مومن انقلابی است، موفق باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان