به دنبال بازدید دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از مراکز آبیاری زیرسطحی، دانش بنیان و تکنولوژی های هوشمند نوین کشاورزی و عمرانی در یکی از واحدهای دانش بنیان توسعه ای ایران که به اتفاق مدیرعامل بانک رفاه کارگران ایران انجام گرفت، گفت: 1200 هکتار از اراضی شرکت مغان آبیاری نوین زیرسطحی اجرا خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت همزمان با بازدید از این واحد منحصر به فرد اظهار داشت: با صدور فرمانی از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران بزودی یک هزار و دویست هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت مغان به زیر کشت آبیاری نوین زیرسطحی خواهد رفت .

 وی افزود: ۲۰۰ هکتار از اراضی مذکور در تخصص های کشت یونجه و زیتون بزودی از منابع داخلی شرکت آغاز و طی تشریفات حقوقی، مالی و فنی ۱۰۰۰ هکتار دیگر به دستور آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی در وزارت جهادکشاورزی و در شرکت مغان شروع خواهد شد .

 قاسم محمدی چنین بیان کرد: پس از صدور فرمان حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دکتر سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی معاونین طرح و برنامه، آب و خاک و مدیران عامل شهرک‌های کشاورزی و شرکت کشت و صنعت و دامپروی مغان را مکلف به اجرایی کردن این فرمان نمود و در دومین جلسه که با ترکیب فوق باتفاق شرکت دانش بنیان مذکور انجام گرفت، تصمیم گیری نهایی صورت پذیرفت .

 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: این اقدام یکی از استراتژی های اساسی برای مبارزه و مقابله با نیمه بحران کم آبی، افزایش راندمان و بهره وری منابع آبی، مدل سازی و پایلوت کشاورزی تکنولوژی محور و جهش عملکرد تولید می باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان