⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با رئیس دادگستری، دادستان بیله سوار و رئیس دادگاه عمومی و حقوقی بخش جعفرآباد به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: مدیریت شرکت در طول 18 ماه استقرار هیئت مدیره دولتی به موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف همچون افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی، دامی و صنعتی در سال گذشته و سالجاری دست پیدا کرده و افزون بر آن در زمینه مسائل رفاهی پرسنل و سرمایه گذاری های عمرانی برای توسعه زیرساخت ها موفق عمل نموده است که این امر نویدبخش آینده درخشان برای بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل می باشد.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: قوه قضائیه از دستگاه های خدوم در امر خدمت رسانی به مردم بوده و باید تلاش های این دستگاه و پرسنل خدوم آن در زمینه رسیدگی قضایی ارج نهاده شود.

✅ اکبر نوری، رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار گفت: شنیدن توفیقات کسب شده در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مایه افتخار است. پیش از این حقوق ها با چند ماه تاخیر پرداخت می شد که در حال حاضر بروز شده و این امر مایه خوشحالی است و انتظار می رود مسئولین بالادستی از روند توسعه این بنگاه اقتصادی توسط مدیران بومی و دلسوز حمایت بکنند. پیش از این مشکلات زیادی در شرکت وجود داشت که در حال حاضر مسائل موجود با تلاش های صادقانه مدیریت رفع شده است.

✅ محسن اناری، دادستان شهرستان بیله سوار تصریح کرد: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و این امر در رونق اقتصادی منطقه نقش بسزایی دارد.

✅ نادر پورمهدی، رئیس دادگاه عمومی و حقوقی بخش جعفرآباد گفت: بیشتر پرونده های ما پرونده های اراضی و منابع طبیعی بوده و ما نیز به نوبه خویش نهایت کوشش را در راستای مردمداری و رفع مشکلات قضایی در اسرع وقت بکار می گیریم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان