⏪ اردوی تابستانی طرح جوانه های صالحین که توسط واحد تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد برگزار می شود، با همکاری بسیج کارگری و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در این بنگاه اقتصادی اجرا می شود.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در افتتاحیه این طرح اظهار داشت: تربیت نسلی پویا و پرانگیزه به طور قطع در سایه تعالیم اسلامی شکل می گیرد و طرح جوانه های صالحین از جمله برنامه های بسیج است که می تواند با رویکرد قدم گذاشتن در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، جامعه را به سمت رشد و تعالی الهی سوق می دهد.

✅ وی افزود: در راستای جامه عمل پوشاندن به مسئولیت های اجتماعی این بنگاه تولیدی از برگزاری این اردو که تا پایان شهریور ماه امسال بصورت گسترده در واحدهای مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مورد اجرا گذاشته می شود، حمایت نموده و از برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی این اردو پشتیبانی لازم انجام می شود. بدون شک با تمام امکانات موجود در این شرکت جهت همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد در جهت ارتقاء آموزش، آگاهی و کسب مهارت در حوزه های مختلف داوطلبین در این اردو از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

✅ سرهنگ پیرجاهد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد نیز ضمن قدردانی از زحمات کلیه پرسنل و عوامل اجرایی این طرح به میزبانی شرکت کشت و صنعت مغان چنین بیان کرد: مهارت آموزی جوانان و نونهالان در تمامی عرصه ها از اهداف طرح جوانه های صالحین است. وی تصریح نمود: این طرح در قالب برنامه ای موفق در راستای اهمیت دادن به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان اجرا می شود.

✅ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد سطح آگاهی، بصیرت افزایی و آموزش مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف را از اهداف اصلی طرح جوانه های صالحین برشمرد و تاکید کرد: قرآن آموزی، احکام، صحیح خوانی نماز، مهارت‌ آموزی های ویژه در حوزه های فرهنگی، ورزشی، هنری، صنایع دستی و ترویج سبک زندگی اسلامی بخشی از برنامه های پیش بینی شده در روند اجرای این برنامه تجمیعی عمومی است.

✅ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد چنین ادامه داد: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های عقیدتی، اخلاقی و آموزش قرآن و احکام برنامه های تفریحی و اردویی جذاب از واحدهای تولیدی و فعال شرکت کشت و صنعت مغان جهت معرفی قابلیت های این شرکت در بین جوانان منطقه پیش‌بینی شده که بخشی از آن انجام شده است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان