⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور در امورات مختلف شرکت آغاز سال جدید را به کارکنان واحدها و امورات تبریک گفت.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده در این دیدارها با مراجعه حضوری به محل کار پرسنل بخش های تولیدی- خدماتی عید باستانی نوروز و آغاز قرن جدید شمسی را به آنان تبریک گفته و ضمن صحبت با کارگران و کارشناسان مسائل و مشکلات را از زبان ایشان استماع نمود.

✅ در این دیدارها که در جوی صمیمی و بصورت چهره به چهره انجام گردید؛ اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان پای صحبت های کارکنان این بنگاه بزرگ تولیدی- اقتصادی نشسته و از نزدیک به مسائل مطروحه گوش سپرد و درد دل هایشان را بدون هیچ واسطه ای از زبان خود آنان استماع کرد.

✅ محسن زاده اظهار داشت: نیروهای شاغل در این شرکت اعم از رسمی، روزمزد دائم، قرارداد کار معین، نیروهای پیمانکاری و رانندگان استیجاری بدنه اصلی این بنگاه اقتصادی بوده و بار اصلی کارها نیز به دوش آنان می باشد. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدیون نیروی انسانی فعال در آن از بدو تاسیس تاکنون بوده است و زحمات این نیروهای زحمتکش شرکت را سر پا نگه داشته و ماندگار کرده است.

✅ وی افزود: هیئت مدیره مستقر دولتی از ابتدای استقرار در شرکت با درک این موضوع که نیروی انسانی موتور محرک هر سازمانی است، نسبت به امنیت شغلی، پرداخت بموقع حقوق و مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان حساس بوده و حمایت از نیروهای خدوم را سرلوحه کار، اقدامات و عملکرد خویش قرار داده است. در سال جدید نیز نهایت سعی و تلاش ما این است که این حمایت ها را استمرار بخشیم.

✅ مدیرعامل شرکت چنین بیان کرد: در ادامه حمایت از تولیدگران بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل در نظر داریم طرح های تشویقی برای کسانی که کار و کوشش آنان در ارتقای کارآیی سازمان و افزایش راندمان تولید تاثیرگذار است، در نظر بگیریم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان