⏪ اولین جلسه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با مدیر امور زراعت، رؤسای بخش های زراعی و کارشناسان مربوطه در سال جدید در محل سالن کنفرانس شهرک آیت الله غفاری برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سال جدید به همکاران اظهار داشت: با تمهیداتی که در مرحله کاشت و داشت انجام گرفته و می شود، امسال سال خوبی بوده و پیش بینی افزایش راندمان تولید را داریم و مدیریت نیز با تمام توان حمایت های لازم را از عوامل اجرایی جهت افزایش تولید بعمل آورده و خواهد آورد.

✅ وی ضمن آرزوی توفیق برای تولیدگران افزود: با توجه به اینکه ارج نهادن به تلاشگران عرصه تولید در ارتقای روحیه کاری آنان موثر می باشد، در نظر داریم به پاس قدردانی از بخشی از زحمات فعالین عرصه تولید، طرح های تشویقی برای آنان در نظر گرفته و به مورد اجرا بگذاریم. موفقیت های حاصل شده در سایه کوشش بی وقفه پرسنل زحمتکش بوده و بار اصلی نیز در سرمای استخوان سوز زمستان و گرمای طاقت فرسای تابستان بعهده عزیزان فعال در عرصه تولید می باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مدیریت ها اعتباری و موقتی بوده و پایه اصلی این شرکت، کارکنان آن هستند و بر همین اساس است که هیئت مدیره پرداخت بموقع حقوق ها و مسائل رفاهی و معیشتی افراد شاغل در این بنگاه اقتصادی را بعنوان اصل کلیدی سرلوحه اقدامات خویش قرار داده است.

✅ کریم هلالی، مدیر مجتمع زراعت ضمن تبریک سال نو 1401چنین بیان کرد: در حال حاضر از مشکلات اساسی زراعت به شدت کاسته شده و وضعیت بهبود یافته است. کود و سایر نهاده های زراعی به حد کافی وجود دارد و با تمهیدات اتخاذ شده شرایط تولید نتیجه بخشی را خواهیم داشت.

✅ لازم به ذکر است که مدیر، معاون زراعت و رؤسای بخش های زراعی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همچنین زحمات مدیریت، مسائل و مشکلات حوزه کاری خویش را مطرح نمودند و دستورات لازم برای حل آنها صادر گردید.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان