⏪ در راستای همکاری ها و تعاملات بین ادارات و سازمان ها شهردار و اعضای شورای شهر پارساباد با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن بیان مسئولیت خطیر شورای شهر اظهار داشت: شهر پارساباد یکی از پتانسیل های مهم در منطقه بوده و می تواند شهری بهتر از این هم باشد. شرکت کشت و صنعت مغان علاوه بر فعالیت های تولیدی دارای مسئولیت های اجتماعی نیز بوده و علیرغم اینکه مجوزهای لازم برای ایفای نقش در این خصوص صادر نشده ولی ما در این زمینه مشتاقیم.

✅ وی افزود: این بنگاه اقتصادی برای انجام فعالیت های خویش ریالی از خزانه دریافت نمی کند. با این حال در پرداخت حقوق به پرسنل روزمزد دائم، رسمی، محدود و معین، نیروهای پیمانی و رانندگان استیجاری که بیش از 3 هزار نفر می شود، مشکلی نداشته و افزون بر آن جهت ایجاد انگیزه بیشتر مابین کارکنان به تمامی آنان حق جذب 20 درصدی اعطا نموده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اشاره به اینکه افزایش راندمان در تولید گندم به افزایش چشمگیر متوسط راندمان شهرستان کمک نموده است، چنین بیان کرد: ده ماه پیش که هیئت مدیره دولتی سکان اداره شرکت را بدست گرفت، میزان متوسط شیر به ازای هر راس دام 27 کیلو و تعداد دام موجود 17 هزار و 300 راس بود که در حال حاضر با تهیه بموقع نهاده های دامی، افزایش کیفیت بهداشت و تغذیه مناسب دام ها میزان شیر استحصالی به ازای هر راس دام به 33 کیلوگرم و تعداد دام ها به 19 هزار و 600 راس افزایش یافته است. مجموعه اقدامات انجام یافته سبب افزایش شیر خام از 140 تن به بالای 200 تن در روز شده است که این میزان در طول تاریخ فعالیت مجتمع دامپروری بی سابقه می باشد.

✅ محسن زاده در ادامه گفت: تامین بموقع نهاده ها در افزایش راندمان تولید و رسیدگی به مسائل رفاهی پرسنل در ایجاد انگیزه بین پرسنل از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اولویت اصلی ما تامین نهاده ها و پرداخت بموقع حقوق می باشد.

✅ قدیر پسندی، معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت اظهار داشت: فعالیت های شورای شهر مورد رصد عموم شهروندان بوده و علیرغم سختی ها و دشواری های مخصوص به خود فعالیت های شما در مدت کوتاه قابل تحسین می باشد. عضو هیئت مدیره شرکت افزود: حدود 30 میلیارد تومان از طریق پرداخت حقوق پرسنل شرکت کشت و صنعت مغان وارد چرخه اقتصادی منطقه می شود که در رونق و توسعه پارساباد و شهرهای همجوار نقش بسزایی دارد. وی در پایان گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل و شرکت کشت و صنعت مغان مسائل و مشکلات را با عالی ترین مقام اجرایی کشور مطرح نموده و راهکارهایی را هم بعنوان پیشنهاد طرح کردیم که از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می کنیم.

✅ شاپور کریمی، شهردار پارساباد ضمن تقدیر از مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان و با اظهار امیدواری بر مایه خیر و برکت بودن چنین جلساتی اظهار نمود: معدن شن و ماسه یکی از نیازهای ضروری شهرداری بوده و عنایت مدیریت شرکت جهت تامین مصالح مورد نیاز در پیشبرد عمران شهری موثر خواهد بود. همچنین ما می توانیم در خصوص کارخانه آسفالت شرکت نیز توافقاتی داشته باشیم. وی افزود: حومه شهر پارساباد کلاً زمین زراعی بوده و شهرداری پارساباد به نوبه خویش در رفت و روب و نظافت شهری نهایت کوشش خود را بکار می گیرد.

✅ کاظم کریمی، رئیس شورای شهر ضمن تبریک هفته بسیج و با تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت بابت قبول این دیدار و با بیان اینکه در خصوص معدن شن و ماسه به همیاری شرکت کشت و صنعت مغان نیاز داریم، گفت: شهر پارساباد زیبنده مردم فهیم آن نیست و ما نیز برای رفع این نقیصه در حد توان خویش تلاش می کنیم. پیشنهاد ما این است که شرکت کشت و صنعت مغان با انجام کارهای ماندگار در آبادانی یکی از خیابان ها کوشش نماید تا خیابان مزبور بنام این بنگاه اقتصادی نامگذاری گردد. همچنین سایر شرکت ها و ارگان ها نیز می توانند در انجام این کار خیر پیشقدم شوند. وی افزود: دغدغه ما آبادانی شهر بوده و امیدواریم خروجی این جلسه به نفع شهر پارساباد و شرکت کشت و صنعت مغان شود.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان