⏪ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده مدیرعامل شرکت در خصوص ساماندهی انبارهای مختلف و بخصوص اقلام اسقاطی اظهار داشت: پیرو بازدیدی که بعد از استقرار هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از انبار مرکزی صورت گرفته بود، تصمیماتی جهت ساماندهی هر چه بهتر امور انبارها اتخاذ شد که سر و سامان دادن به اقلام اسقاطی و ادوات مختلف کشاورزی از آن جمله بود. برای اجرای این تصمیم، ادوات مختلف کشاورزی اسقاطی که در واحدهای مختلف شرکت بصورت نامنظم، غیرمتمرکز، پراکنده و بلااستفاده مانده بود،

از مجتمع باغات میوه و بخش های یازده گانه به انبار مرکزی منتقل گردید که پیرو آن علاوه بر ادوات منتقل شده به انبار اسقاط نسبت به سورت و جداسازی و همچنین چیدمان منظم ادواتی که در طول سالیان گذشته بصورت نامنظم در محوطه انبار مرکزی قرار داشتند، اقدام شد. به همین منظور با اختصاص پارکینگ مجزا با تعریف مشخصات مربوطه و پشتیبانی کارشناسان فنی نسبت به چیدمان منظم در طی دو ماه کار فشرده اقدامات اساسی انجام گرفت. با هماهنگی هایی که توسط مدیریت امور انبارها با امور فنی پشتیبانی و مکانیزاسیون شرکت انجام گرفته بود، برای جابجایی ادوات سبک و سنگین موجود در محوطه از ابزارهای لازم برای اجرای عملیات اعم از جرثقیل، لودر و تریلی کفی استفاده شد.

✅ مدیرعامل شرکت مغان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران امور انبارها و فنی و پشتیبانی و مکانیزاسیون شرکت گفت: همچنین طبق ماموریتی که به واحدهای مختلف شرکت جهت انتقال اقلام ضایعاتی به انبار اسقاط و مستعمل انجام گرفت، بخش های عملیاتی و ستادی موظف به جمع آوری و حمل به انبار مذکور گردیدند که در این راستا اقلام اسقاطی قطعات داغی، پلاستیک، بشکه، نخ پرسی و کارتن با برنامه ریزی مشخص با وسیله حمل سبک و سنگین به انبار اسقاط انتقال و تحویل گردید.

 

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان