قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: بهبود معیشت و رفاه کارکنان و کارگران شاغل در شرکت مغان، از دغدغه ها و اولویت های اعضای هیئت مدیره این بنگاه بزرگ اقتصادی و کشاورزی است.

⏪ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، قاسم محمدی در نشست با رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در محل دفتر مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران افزود: رفع مشکلات و نیازهای معیشتی و رفاهی پرسنل شرکت مغان همواره در دستور کار و اولویت مدیران این مجموعه قرار دارد چرا که رضایت مندی كاركنان شرکت تاثیر مستقیم در بهبود انگیزه، عملكرد و كیفیت اجرای مسئولیت های محوله دارد.
راهکارهای عضویت پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و نحوه و شرایط و امکان بهره مندی آنان از تسهیلات و وام های ارزان قیمت و قرض‌الحسنه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

✅ وی ادامه داد: در راستای توسعه انسانی و رفاه حال پرسنل برنامه های پشتیبانی و اقدامات حمایتی قبلی به انحای مختلف ممکن و موثر و مفید ادامه می یابد و کارکنان و کارگران خدوم و جهادگر شایسته توجه و احترام بوده و ضرورت دارد برنامه رفاهی آنان با برنامه ریزی های مناسب قوام و دوام یابد و در این راستا اعضای هیئت مدیره شرکت به صورت شبانه روزی پیگیر هستند تا موانعی كه در رفع مشكلات معیشتی و رفاهی پرسنل وجود دارد از میان بردارند.

✅ سیدجواد میر، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یک مجموعه عظیم اقتصادی و شناخته شده در کشور و خاورمیانه به شمار می رود از این رو همکاری با این و بنگاه بزرگ اقتصادی و کشاورزی برای ما یک افتخار است و ما از آن استقبال می کنیم.

✅ نصرالله جعفرزاده، عضو هیئت مدیره شرکتهای پگاه تهران و تعاونی اعتبار و معاون بازرگانی پگاه تهران نیز در این جلسه گفت: شرکت های پگاه و کشت و صنعت مغان از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی برای همکاری، تبادل دانش و تجربیات برخوردار هستند که بدون شک این همکاری ها می تواند به رشد و توسعه بیش از پیش این شرکت ها کمک شایانی کند.

⏪ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، در این نشست مقرر شد هماهنگی و اقدامات لازم برای توسعه همکاری و عملیاتی کردن تصمیمات جلسه در آینده نزدیک صورت پذیرد.

✅ همچنین در این جلسه امکان، زمینه و شرایط همکاری و هم افزایی میان کشت و صنعت مغان و پگاه تهران به بحث و بررسی گذاشته شد و مقرر شد طی بازدید ها، رفت و آمدهای کاری و کارشناسی متقابل به ظرفیت سازی و توسعه همکاری های بلند مدت اندیشیده و اقدام شود.


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان