⏪ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدها و بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران واحدهای شرکت، معاون فرهنگی اداره کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امام جمعه محترم، رئیس تامین اجتماعی شهرستان پارساباد در محل سالن اجتماعات شهرک شهید آیت الله غفاری با مجری گری احد بیوته، هنرمند برجسته مغانی برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان و تسلیت شهادت حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: در اول ماه مه 1888 کارگران معترض شیکاگو در اعتراض به ظلم و جور مضاعف کارفرمایان وقت آمریکا اعتصاب کرده و به خیابان ها ریختند که پلیس آمریکا به سرکوب آنان پرداخته و چهار نفر از دستگیرشدگان متعاقباً اعدام شدند. به همین مناسبت سالگرد این اعتصاب کارگری به استثنای آمریکا، کانادا و چند کشور دنباله رو در سراسر دنیا گرامی داشته می شود.

✅ مدیرعامل کشت و صنعت مغان در ادامه چنین بیان کرد: جامعه کارگری شرکت، از نظر کمی، کیفی و تنوع تولیدات زراعی، باغی و صنعتی یکی از بزرگترین جوامع کارگری ایران بوده و از لحاظ وجدان شغلی نمونه است. وی با ذکر این نکته که در احادیث و روایت های ائمه اطهار (ع) نیز بر تجلیل از ارزش و جایگاه کار و کارگر تاکید شده است، افزود: گزارش عملکرد ارائه شده از سوی مدیران مرهون زحمات میدانی این عزیزان در عرصه تولید است و با این تلاش هاست که خودکفایی غذایی و اقتصادی در کشورها بوجود می آید. مقام معظم رهبری نیروی انسانی را ستون فقرات تولید و بزرگترین ثروت یک کشور عنوان کرده و در کشت و صنعت مغان نیز با تاسی از فرمایش معظم له ارزش و جایگاه ویژه ای به این قشر زحمتکش داده می شود.

✅ محسن زاده در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: پس از استقرار هیئت مدیره جدید در طی چهار ماه گذشته دو بسته حمایتی غیرنقدی بین پرسنل توزیع شده است که تمامی کارگران و مدیران بصورت یکسان از این دو بسته بهره مند شده اند. این بسته های حمایتی نقدی و غیرنقدی در شرکت در طول سال ادامه خواهد داشت. ما با خود عهد بسته ایم که با سعی فراوان پیگیر حل مشکلات معیشتی پرسنل باشیم.

✅ مدیرعامل شرکت در پایان ضمن تبریک به خانم دکتر مریم نوبخت، از پرسنل به مناسبت کسب رتبه برتر ملی در جشنواره امتنان، افزود: چنانچه سایرین نیز طرح های تحقیقی و نوآوری داشته باشند، حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از آنان بعمل خواهد آمد.

✅ حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد مغان ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان چنین بیان کرد: شب قدر از اول خلقت وجود داشته و ایام مقدسی است. وی اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت مغان بعنوان بنگاه عظیم اقتصادی سابقه چندین دهه کار و فعالیت داشته و متاسفانه اجحاف های فراوانی در گذشته در حق پرسنل و این شرکت تولیدی انجام و آن را شرکتی زیان ده قلمداد نموده و به ثمن بخس واگذار کردند. وی در پایان افزود: کشت و صنعت مغان با داشتن مجتمع های دامپروری، کارخانجات، صنایع تبدیلی و هزاران هکتار زمین زراعی و باغی نگین استان بوده و توانایی ایجاد اشتغال بیش از هفت هزار نفر را دارد.

✅ مریم نوبخت، کارگر کشت و صنعت مغان که اخیرا با ارائه طرحی در خصوص کاهش هزینه خوراک دام، استفاده بهینه از پسماند کشاورزی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست برگزیده برتر ملی جشنواره امتنان شده است، طی سخنانی از حمایت های مدیریت شرکت تقدیر و تشکر نمود.

 

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان