⏪ رزمایش کمک مومنانه جامعه کارگری که همزمان با شب اول قدر بمناسبت هفته بسیج کارگری و روز کار و کارگر در باشگاه ورزشی شهرک آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و با توزیع سه هزار بسته معیشتی برگزار و بطور زنده از شبکه تلویزیونی سبلان پخش شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: کشت و صنعت مغان از نظر تنوع تولید محصولات و تعداد نیروی انسانی یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی در کشور و خاورمیانه می باشد. وی با اشاره به این نکته که نیروی انسانی ستون فقرات، اساس و ارکان یک بنگاه اقتصادی است، افزود: در طول چهار ماهه فعالیت هیئت مدیره جدید، سیاست ما در راستای تکریم نیروی انسانی بوده و هست و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در ادامه چنین بیان کرد: حقوق و مزایای کارکنان، بروز و حتی زودتر از موعد پرداخته شده است و سال گذشته یک بسته حمایتی به ارزش هفتصد هزار تومان برای هر نفر به ارزش تقریبی جمعا دو میلیارد تومان پرداخت و در کمتر از چهار ماه دومین بسته حمایتی به ارزش تقریبی یک و نیم میلیارد تومان در بین سه هزار نفر و سیصد نفر از نیازمندان معرفی شده توسط برخی نهادها توزیع شده است.

✅ اسداله محسن زاده در پایان افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها علاوه بر اینکه هیچ نیروی انسانی برکنار نشده است، با توجه به اینکه در بخش های مختلف تولیدی اعم از زراعت، دامپروری، باغات و صنایع لبنی ده الی سی درصد افزایش تولید خواهیم داشت، امیدواریم با افزایش درآمد در راستای جذب نیروی جدید اقدام نماییم.

⏪ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان گفت: فرمان مقام معظم رهبری از اهداف آرمانی در حوزه جهاد و رفع فقر و محرومیت ترسیم شدده است. وی افزود: تا این لحظه در هیئت مدیره شرکت بیست و دو جلسه با یکصد و پنجاه مصوبه با نگاه کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و حاکمیت بهره وری و راندمان داشته ایم.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان با اشاره به این نکته که تولید، قلب اقتصاد کشور بوده و در سایه اخوت و برادری شاهد تحول در کشت و صنعت مغان خواهیم بود، چنین بیان نمود: با تلاش های انجام گرفته دوران ثبات را تجربه کرده و نزدیک سه هزار نفر تثبیت اشتغال شده است.

⏪ ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارساباد مغان گفت: در این شهرستان متاثر از وضعیت کلیه کشور در قالب ستاد کرونا و طرح حاج قاسم سلیمانی در بحث بیماریابی و کنترل آن اقداماتی انجام یافته است. در بیماریابی مراکز شانزده ساعته و بیست و چهار ساعته برای رصد بیماری اقدام می شود که خوشبختانه با همکاری شرکت هایی همچون کشت و صنعت مغان در طول سه روز گذشته به ثبات رسیده و امیدواریم به تغییر رنگ برسد. در ادامه اظهار داشت: امسال سه راهبرد حفظ وضعیت اشتغال، حمایت از مجموعه های نیمه راکد و پشتیبانی از پروژه های راکد در دستور کار می باشد.

⏪ سرهنگ نوری، فرمانده سپاه شهرستان پارساباد مغان اظهار داشت: پویش کمک های مومنانه فرمایش مقام معظم رهبری بوده که سپاه شهرستان پارساباد مغان با همت خیرین محترم در طول یکسال گذشته بیست و هفت هزار بسته معیشتی به اقشار مستضعف تحویل داده است. تا پایان ماه مبارک رمضان ۴ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی تحویل خواهد شد. وی در ادامه افزود: سیصد و پانزده هزار پک بهداشتی در قالب ایستگاه آمران سلامت، سی هزار پرس غذا و یکصد و پنجاه و چهار سری جهیزیه به ارزش تقریبی دو میلیارد و دویست میلیون تومان به اقشار نیازمند توزیع شده که همکاری شرکت کشت و صنعت مغان در این زمینه بی نظیر بوده است.

 

 

 

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان