⏪ قاسم محبی زاده، مدیرعامل و صمد معرفت، رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی از خانواده توسعه دام، دامپروری و تامین گوشت کشور است و با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، تعداد گله ها را از 17 هزار و 300 راس به بالای 20 هزار راس افزایش دادیم و در حال حاضر علیرغم موانع اصل 44 در خصوص اخذ تسهیلات، تضامین بانکی و سرمایه گذاری مشارکتی با این حال 10 جایگاه دام در حال احداث است که تعدادی از آنها با حضور استاندار محترم اردبیل در هفته دولت افتتاح و بقیه نیز با سرعت در حال تکمیل است. دو سیلوی خندقی نیز احداث شده است که این طرح ها و سایر پروژه ها چه در حوزه دامپروری و چه در سایر قسمت ها از محل منابع داخلی شرکت انجام می گیرد.

✅ وی افزود: پیش از این تامین نهاده های دامپروری از طریق اداره دیگری انجام می گرفت که در حال حاضر رغبت و علاقه زیادی به همکاری با اتحادیه دامداران در این خصوص داریم. وزیر محترم جهاد کشاورزی بر تامین گوشت ارزان و باکیفیت تاکید دارد و ما نیز تامین علوفه با قیمت ارزان و افزایش تولید گوشت و شیر را در دستور کار داریم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: سرعت عمل در پیشبرد کارها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرکت کشت و صنعت مغان در راستای زنجیره ارزش بر سرمایه گذاری روی مشتقات شیر تاکید فراوانی دارد و در زمینه کره نیز از فروش فله ای به سمت بسته بندی های کوچک، شیک و بازارپسند حرکت خواهیم کرد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تا الان طرح های خوبی را در مجتمع دامپروری شرکت اجرایی نموده ایم ولی برای تداوم آن نیاز به طرح های ابتکاری سودآور داریم که در این مسیر به نقطه نظرات ابداعی همکاران، بارش فکر، روحیه جهادی، اخوت و جو تعاون با همه، نیاز بیش از پیش داریم تا این بنگاه اقتصادی وزن خویش را در بازار هدف به اثبات برساند.

✅ قاسم محبی زاده، مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اردبیل اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت مغان نقش قابل توجهی در تامین گوشت استان و کشور داشته و گوشت مغان در سطح کشور علی الخصوص پایتخت برند است و با استقبال گرم مردم مواجه می شود. رغبت پایتخت نشینان از گوشت مغان به حدی است که علیرغم اجاره بهای گران غرفه در تهران، غرفه رایگان جهت توزیع و فروش آن به اتحادیه داده شده و می شود.

✅ وی افزود: با توجه به برند بودن گوشت مغان و در راستای حمایت از تولید در کشور حاضر به هرگونه همکاری از جمله تامین نهاده های دامی از صفر تا صد را داریم. این همکاری ها پیش از این انجام یافته و بعد از این نیز تا جاییکه امکان دارد، تداوم خواهد یافت.

 

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان