محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است. «حضرت امام خمینی (ره)»

✅ یک چهل روز دیگر از هزاران اربعین پر شور و شعور و یادآور هروله پیمان شکنان برای قتال فرزندان آخرین پیام آور وحی گذشت. آن روز نه تنها برای بنی هاشم و دوستداران راستین خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بلکه برای همه وجدان های بیدار در سال 61 هجری قمری و در طول قرن های متمادی تداعی گر سبوعیّت مستمر آل سفیان و کینه عمیق آنان نسبت به رسم و مرام وحیانی و دین رحمانی می باشد.

✅ حضور پرشور خیل عظیم میلیونی عاشقان سیدالشهدا در پیاده روی اربعین که همه ساله در آستانه چهلمین روز شهادت مظلومانه سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و یاران باوفایش انجام می گیرد، سند محکم دیگری بر فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرماید: «روح شیعه روح کربلایی و عاشورایی است». خیزش امت همیشه بیدار جهت حضور عاشقانه در بین الحرمین و مسیرهای منتهی به آن در ایام اربعین بیانگر جاویدان و بی مرگ بودن نهضت سرخ حسینی و عمق علقه و محبت آزادگان و آزادمردان به مظلوم ترین سلاله حضرت رسول الله و پویایی، عظمت، شکوه و فروغ بی پایان راه پررهرو «مصباح الهدی و سفینه النجات» می باشد.

✅ بدینوسیله اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مقدس فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) را به همه دلسوختگان حضرتش بویژه پرسنل ولایت مدار، ولایت پذیر، حسینی و زینبی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان