🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دامپروری شرکت ضمن تاکید بر رفع احتیاجات واحدهای تولیدی و خدماتی اظهار داشت: تامین تجهیزات مورد نیاز دامپروری در اولویت کاری قرار دارد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت گفت: مجتمع دامپروری و فعالیت های انجام یافته در آن از محوری ترین فعالیت های این بنگاه اقتصادی بوده و با توجه به اثرگذاری این مجتمع در روند فعالیت های شرکت؛ اولویت بندی در رفع نیازها از جمله تامین منابع مالی، تامین نهاده ها، تجهیز شیردوشی و حل مسائل نیروی انسانی در اولویت می باشد.

🔹وی افزود: میزان زایش گوساله در دامپروری به اندازه ای بالاست که تامین فضای لازم برای استقرار گوساله ها از دغدغه های مدیریت بوده و در دستور کار قرار دارد.

🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان ضمن تاکید بر دانش و تجربیات نوین خاطر نشان شد: مشاورین زبده زیادی در کشور وجود دارند که دارای تجربیات فراوان در این حوزه هستند و به موفقیت های زیادی دست یافته اند و با توجه به حجم و نوع کار، استفاده از مدیریت علمی و فناوری روز و تجربیات مشاورین ضرورت دارد تا از نظر اقتصادی، پیشرفت های چشمگیر حاصل شود.

🔹دکتر بهزاد با تشکر از زحمات پرسنل دامپروری تصریح نمود: علیرغم محدودیت هایی که از نظر منابع مالی در شرکت وجود دارد، سعی می کنیم تلاش همکاران دامپروری را از نظر مادی جبران کنیم.

🔹منصور عالی پور، عضو هیئت مدیره شرکت اظهار کرد: در سایه تلاش های شبانه روزی در جهت تامین خوراک دام، تجهیزات شیردوشی و انتقال تولیدات دامپروری به کارخانه لبنیات، علیرغم کاستی هایی که به لحاظ حجم عظیم گله وجود دارد، مشکلات مربوطه با کوشش همکاران، قفل نشده و حرکت به سمت جلو انجام می گیرد.

🔹وی از افزایش تولید شیر سخن به میان آورده و ادامه داد: با تنظیم و بالانس جیره دام، افزایش استحصال شیر خام صورت گرفته است و در کنار آن جلسات هم اندیشی برای حل سایر مشکلات دامپروری بصورت منظم برگزار می شود.

#کشت_صنعت_مغان