🔹نماینده شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در همایش مدیران ادوار و مدیرعامل و اعضای فعلی هیئت مدیره کشت و صنعت مغان در سرعین ضمن تاکید بر اعتلای هر چه بیشتر این بنگاه اقتصادی اظهار داشت: کشت و صنعت مغان با درایت و برنامه ریزی، بهتر از قبل می شود.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مهندس ابراهیم فهیمی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات شان بر توجه به علم و اداره کشور بر مبنای علم تاکید دارند و در بعد کشاورزی به بحث های روز همچون حفظ خاک، آبیاری مدرن و استفاده بهینه از آب اشاره دارند و ما نیز بعنوان سرباز ولایت باید قدم های موثری در این جهت برداریم.

🔹وی با اشاره به چالش های شرکت تصریح نمود: کشت و صنعت مغان در حال حاضر با مسائلی از قبیل عدم امکان سرمایه گذاری، عدم مشارکت و عدم استفاده از تسهیلات روبرو بوده و با توجه به این امر با محدودیت هایی برای گام برداشتن جهت توسعه، دست به گریبان می باشد و برای رفع چالش های موجود باید همگان کمک کنیم.

🔹نماینده شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز اظهار امیدواری کرد: با تلاش مدیران، منشور حرکت اعتلای مغان و برداشتن گام های بلند مدرن بعدی برای مغان با الگوهای موفق حاکم در سطح دنیا بحث استفاده بهینه از آب، هم افزایی اقتصادی و ایجاد خلق ثروت در منطقه مغان را شاهد باشیم.

🔹مهندس ابراهیم فهیمی ادامه داد: اگر ذره ای کوتاهی کنیم، مغان را از دست خواهیم داد. انشاالله که با کفایت و تدبیر فرزندان این آب و خاک، مغان برای منطقه، حفظ شده و باقی می ماند.

#کشت_صنعت_مغان