🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان در دیدار با دکتر ذوالفقاری، مدیر بخش تولیدی سازمان ملی بهره وری ایران ضمن تاکید بر بهره وری اظهار داشت: رویکرد مدیریت شرکت؛ استفاده از فناوری های نوین، آخرین شیوه های علمی و تنوع بخشی به محصولات می باشد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه توسعه این بنگاه اقتصادی خاطر نشان شد: انعقاد قرارداد با شرکت ازمیر ارمغان ترکیه جهت تولید بذور محصولات زراعی با هدف تامین بذور مورد نیاز شرکت با رویکرد صادرات به کشورهای اورآسیا، انتقال جنین منجمد دام نژاد جرزی و تنوع بخشی به تولیدات صنایع تبدیلی از جمله تولید شیر کندانسه تلغیظ در قوطی های 400 گرمی و شیر منجمد با هدف صادرات به کشورهای عراق و عربستان انجام گرفته و بزودی با نصب دستگاه تولید پوره سیب، محصول ثانویه از سیب خریداری شده از باغداران شهرستان های اهر و مشگین شهر تولید خواهد شد.

🔹وی افزود: به منظور افزایش طول دوره بهره برداری و جلوگیری از ضرردهی کارخانه قند مغان، توسعه کشت چغندر قند در دشت اردبیل، خرید 100 هزار تن چغندر قند از استان آذربایجان غربی و تصفیه شکر خام در دستور کار قرار دارد.

🔹دکتر بهزاد ادامه داد: با عنایت به ارگانیک بودن محصول زیتون شرکت و استاندارد بودن دستگاه های پروسس میوه، روغن زیتون تولید شده از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و از کشور آلمان نیز برای تولید آن سفارش داریم.

🔹دکتر ذوالفقاری، مدیر بخش تولیدی سازمان ملی بهره وری ایران در این دیدار ضمن بیان اینکه توسعه پایدار با رشد اقتصادی امکانپذیر است، گفت: تولید ثروت و تکنولوژی از عوامل دخیل در رشد اقتصادی بوده و کاهش میزان بهره وری، مانع عمده ای در این امر می باشد و چنانچه جلوی اتلاف آب، انرژی و سرمایه گرفته شود و با کاهش هزینه ها به خلق ثروت اقدام کنیم، بهره وری افزایش پیدا می کند.

🔹وی عوامل تولید را متکی به منابع انسانی و سرمایه توصیف نموده و تصریح کرد: اگر از منظر سرمایه انسانی، تغییری در سازمان ایجاد کرده و سال به سال، بهره وری را احساس نماییم، به خلق ارزش افزوده قادر خواهیم شد.

🔹لازم بذکر است، در این دیدار که از اجرای پروژه آب های سطحی، کارخانه پروسس میوه و مجتمع های باغات و دامپروری بازدید بعمل آمد، خانم دکتر میرزایی، مسئول دبیرخانه کمیته بهره وری وزارت جهاد کشاورزی؛ خانم دکتر مجاوری، کارشناس مسئول دبیرخانه کمیته بهره وری وزارت جهاد کشاورزی؛ خانم دکتر کشوری، رئیس گروه کشاورزی و محیط زیست سازمان ملی بهره وری ایران؛ آقای مهندس حقویردی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت شهرک های کشاورزی و خانم دکتر دشتی، معاون تملک و واگذاری شرکت شهرک های کشاورزی حضور داشتند.

#کشت_صنعت_مغان