🔹با حضور 4 تیم پیشکسوتان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، شرکت ملی پارس، تراکتورسازی تبریز و نقده مسابقات چهارجانبه فوتبال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در مسابقات روز اول تیم پیشکسوتان شرکت ملی پارس تیم پیشکسوتان شهرستان نقده را با نتیجه 4 بر 1 و تیم پیشکسوتان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تیم پیشکسوتان تراکتورسازی تبریز را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

🔹در روز دوم نیز تیم پیشکسوتان شرکت ملی پارس با نتیجه 6 بر 5 تیم پیشکسوتان تراکتورسازی تبریز را پشت سر گذاشت و تیم پیشکسوتان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با نتیجه 2 بر 1 بازی را به تیم پیشکسوتان شهرستان نقده واگذار کرد.

🔹فرزاد نجفی، رئیس تربیت بدنی شرکت ضمن تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت های ورزشی در سطح جامعه خاطر نشان شد: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حمایت های مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیر امور خدمات عمومی و پشتیبانی شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف به مناسبت های ملی، انقلابی و مذهبی اقدام می کند که این امر در ایجاد روحیه نشاط در این بنگاه اقتصادی نقش چشمگیری دارد.

#کشت_صنعت_مغان