🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان ضمن تاکید بر راه اندازی فعالیت های جدیداظهار داشت:استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی در دستور کار قرار دارد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت با اشاره به برنامه ریزی های انجام یافته جهت بهره برداری از کارخانه رب خاطر نشان شد: بدنبال اتمام فصل کاری کارخانه رب، بزودی با خرید دستگاه های جدید، تولید پوره سیبدر این واحدصنعتی آغازمی شود.

🔹وی افزود: از بعد حاکمیتی دپوی سیب درختی باغداران شهرستان های اهر و مشگین در کنار جاده و تلف شدن محصولات تولیدی تبعات منفی برای اقتصاد منطقه به همراه دارد.تولید پوره ضمن جلوگیری از دورریز سیب درختی،درآمد جدیدی برای شرکت ایجاد می کند.

🔹مدیرعامل کشت وصنعت مغان ازبرنامه های جدید درکارخانجات پروسس میوه و لبنیات سخن به میان آورده و گفت:خرید زیتون از زیتون کاران شمال کشور در دستور کارقرار داشته و پس از فرآوری محصولات ثانویه تولید و در بازار هدف در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت ودر کارخانه لبنیات نیز با تولید چندین محصول جدید از جمله شیر منجمد، شیر کندانسه استریل، دوغ پت یک و نیم لیتری و 300 سی سی ارزش افزوده ایجاد خواهدشد.

🔹نایبعلی رحیمی، رئیس هیئت مدیره شرکت تاکید کرد: برنامه ریزی بر اساس آمار و داده صورت می گیرد. چنانچه داده اولیه غلط باشد،خروجی آن نیز علمی نخواهد بود و برای همین هم لازم است، نهایت دقت رادراین خصوص داشته باشیم تا برنامه ریزی منجر به نتایج مثبت بشود.

🔹صفرعلی نظریان، عضو هیئت مدیره شرکت تصریح نمود: آمارهایی که از سوی مجتمع ها، امورات و واحدها به برنامه و بودجه ارائه می گردد، بایستی با هدفگذاری شرکت مطابق بوده و کوچکترین انحرافی در بودجه نداشته باشد.

🔹وی افزود:اتحاد وانسجام مابین مدیران،رعایت اولویت بندی در هزینه های ضروری، پرهیز از خریدهای غیرضروری،برنامه ریزی دقیق در برون سپاری ها، تشکیل کمیته تخصصی جهت پیگیری مصوبات وهمت همگانی برای افزایش راندمان تولید به رشد و بالندگی هر چه بیشتر این بنگاه اقتصادی منجر می شود.

🔹منصور عالی پور، عضو هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: موضوع بودجه و برنامه ریزی برای دستیابی به هدفگذاری ها اهمیت بسیاری در موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان داشته و با عنایت به این امرباید برنامه ریزی باتفکرجدید، مبتنی بردرآمدواقعی و عملیاتی باشد وبا توجه به اینکه انحراف از بودجه، مانع عمده درشکوفایی است، از هزینه های خارج از برنامه، اجتناب گردد.

#کشت_صنعت_مغان