🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان ضمن تاکید بر استقلال نسبی واحدها اظهار داشت: حجم، نوع، پراکندگی و جنس کارهای امورات ایجاب می کند که از استقلال نسبی برخوردار باشد تا در پیشبرد کارها تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت با اشاره به وجود تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده قطعات در کشور خاطر نشان شد: با توجه به اینکه خرید اقلام مورد نیاز از عوامل دست اول، به صرفه می باشد، لازم است لیست قطعات از قبل تهیه شود تا خریدها بموقع و با قیمت نازل انجام شود.

🔹وی افزود: عاملیت قطعات تراکتورسازی به کشت و صنعت مغان واگذار شده و این بنگاه اقتصادی می تواند علاوه بر تامین اقلام مورد نیاز نسبت به فروش قطعات زارعین منطقه اقدام نماید.

🔹احمد شهریار، معاون کشاورزی و دامپروری شرکت گفت: با توجه به در پیش بودن زراعت پائیزه، برنامه ریزی برای زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی زهدار، لایروبی کانال های انتقال آب، تامین نهاده ها بویژه کود و بذر و همچنین تامین قطعات مورد نیاز جهت بازسازی ادوات و بهبود عملکرد تولید ضرورت دارد و پیگیری های لازم در این خصوص انجام می گیرد.

🔹کریم هلالی، مدیر مجتمع زراعت شرکت ضمن اشاره به آمادگی مجموعه زراعت شرکت برای کشت پائیزه تصریح نمود: تمهیدات لازم برای فصل کاری جدید اتخاذ شده و جهت پیشبرد هر چه بهتر کارهای مجتمع زراعت، انجام برخی از اقدامات از جمله تعمیر تراکتورهای کلاس، خرید ادوات پشت بند، خرید دستگاه های سمپاش و تامین قطعات یدکی ضرورت دارد.

#کشت_صنعت_مغان