🔹به مناسبت گرامیداشت پنجم شهریور، روز جهانی کشتی با همت اداره تربیت بدنی شرکت، یک دوره مسابقه با حضور 40 نفر از کشتی گیران برگزار شده و در کنار آن مسابقات دارت و شطرنج نیز برگزار گردید.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این مسابقات که در محل باشگاه ورزشی شهرک شهید آیت الله غفاری برگزار شد، تیم فرزندان پرسنل شرکت با نتیجه 9 بر 7 تیم کشتی شهرستان پارس آباد را پشت سر گذاشت.

🔹در مسابقات دارت بانوان که با حضور 20 نفر انجام یافت، آمنه سلیمانی و سعیده سودی به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند و لیلا ایمانزاده و سمیه فرجی مشترکاً به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند و در مسابقات دارت آقایان نیز که با حضور 40 نفر برگزار شد، اسلام رستمی، عدالت هاشمی و رسول جهانگیری فرد در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند و سعید سروری و محسن آزادی مشترکاً مقام چهارم را از آن خود نمودند.

🔹در مسابقه شطرنج که با مشارکت 25 نفر آقا برگزار شد، مهدی جاویدزاده و حامد حسین اوغلی رتبه های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم بصورت مشترک به میلاد جاهد و حسن بالاپور تعلق گرفت و در شطرنج بانوان هم که با حضور 8 نفر برگزار شد، فاطمه آزادی و سمیه بهرام نژاد به مقام های برتر این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

#کشت_صنعت_مغان