🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان در دیدار با اعضای شورای کار شرکت ضمن تاکید بر اهمیت شان و جایگاه نیروهای فعال در امورات اظهار داشت: معرفی نیروی انسانی به کارگزینی تخلف بوده و بایستی این امر سر و سامان پیدا کند.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت با اشاره به روحیه کار موجود در پرسنل خاطر نشان شد: بایستی برای مدیریت هر چه بهتر این روحیه، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و ضمن تشویق نیروهای شایسته و نخبه با افراد حاشیه ساز از طریق کمیته انضباطی برخورد شود.

🔹وی ضمن تاکید بر این امر که شرکت در بهترین شرایط ممکن از زمان تاسیس تاکنون قرار دارد، افزود: در گذشته های نه چندان دور به جهت مشکلاتی که از ناحیه پرداخت حقوق و دستمزدها بوجود آمده بود، اعتصابات کارگری شکل گرفت و این امر مسائلی را برای این بنگاه اقتصادی بوجود آورد.

🔹نایبعلی رحیمی، رئیس هیئت مدیره شرکت، شورای کار را نماینده طیف عظیمی از کارگران توصیف نموده و گفت: اعضای هیئت مدیره اهتمام جدی به حل مشکلات جامعه کارگری این مجتمع عظیم ملی داشته و تا جایی که امکان دارد، برای حل آن تلاش می کنند و در همین راستا تصمیم گرفته شده است که تغییر رویکردها و ایجاد اصلاحات در مدیریت را در دستور کار قرار دهند.

🔹صفرعلی نظریان، عضو هیئت مدیره شرکت با تاکید بر نظام مند نمودن تسهیلات و رفاهیات تصریح کرد: ایجاد کمیته ای برای پیگیری مذاکرات با شورای کار ضرورت داشته و باید بازه زمانی مشخصی برای حل آنها تعریف شود تا مشکلات جامعه کارگری شرکت به حداقل ترین وضعیت ممکن برسد.

🔹منصور عالی پور، عضو هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: به منظور کاستن از مسائل و مشکلات پرسنل در هیئت مدیره شرکت چنین مصوب شده است که هیئت مدیره این بنگاه اقتصادی جلسه ای را با اعضای شورای کار شرکت ترتیب داده و از نظرات مشورتی آنان بهره برداری نماید و همچنین در جلسات مرتبط با مسائل کارگری، یکی از اعضای شورای کار بعنوان نماینده آن شورا در جلسات حضور یابد.

🔹محبوب فروزنده، عضو هیئت مدیره شرکت گفت: با پیگیری های بعمل آمده، در مراحل نهایی طی روند اداری ساخت مسکن قرار داریم که اخیراً نیز آزمایشاتی از خاک زمین مورد نظر انجام شد و بزودی خبرهای خوشی را در خصوص ساخت مسکن برای کل کارکنان شرکت، شاهد خواهیم بود.

🔹رضا شهبازی، رئیس شورای کار شرکت تاکید نمود: ایجاد صندوق تعاونی قرض الحسنه، تعاونی مصرف و بازنگری در مسیرهایی که به افزایش دریافتی های کارگران کمک می کند، به ایجاد انگیزش و افزایش روحیه کار منجر می شود.


🔹لازم بذکر است، پیمان شهبازی، عیسی ترابی، بهزاد برنده، اسلام عالی زاده، احد نظری و ابراهیم کلاهی، سایر اعضای شورای کار شرکت نیز نظرات خود را در خصوص مسائل کارگری مطرح نمودند.

#کشت_صنعت_مغان