🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان با اعلام خبر سفر معاون سابق وزیر کشاورزی عراق به این بنگاه اقتصادی اظهار داشت: امروز با انجام این سفر، نطفه آغاز تجارت بین المللی شرکت با کشور همسایه بسته شد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت با اشاره به سفر دکتر صلاح به این بنگاه اقتصادی گفت: مذاکرات خوبی با میهمانان عراقی در زمینه سرمایه گذاری برای تولید و خرید شیر خشک صورت گرفت و در آینده جهت پیگیری موضوع، سفر متقابلی به استان کربلا به منظور تحکیم روابط و صادرات محصولات ثانویه به کشور عراق انجام خواهد شد.

🔹دکتر بهزاد از علاقمندی معاون سابق وزیر کشاورزی عراق به توسعه هر چه بیشتر روابط، سخن به میان آورده و تصریح نمود: علاوه بر مورد فوق الذکر در خصوص بسط و توسعه روابط در سایر زمینه ها نیز مذاکراتی بعمل آمد که این امر بعد از منتج شدن به نتیجه مطلوب در خصوص صادرات شیر خشک، گسترش خواهد یافت.

🔹وی با اشاره به عقد تفاهمنامه های مختلف با شرکت ازمیر ارمغان ترکیه در زمینه تولید و تکثیر بذور زراعی و صیفی و یک سرمایه گذار روسی در خصوص عقد تفاهمنامه تجاری برای صادرات شیر خشک به روسیه و قاره آفریقا خاطر نشان شد: با گسترش قراردادهای مشابه با کشورهای مختلف و بسط و توسعه داد و ستدهای خارجی، این مجتمع عظیم ملی در مسیر جهانی شدن قرار گرفته و در آینده نه چندان دور برند مغانه به یک برند مطرح، تبدیل خواهد شد. #کشت_صنعت_مغان