🔹تیم منتخب فوتسال جهاد کشاورزی استان اردبیل که 6 نفر از کارکنان کشت و صنعت مغان در آن حضور داشت، با 5 برد متوالی به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات کارکنان جهاد کشاورزی کشوری دست یافت.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این دوره از مسابقات به میزبانی استان مازندران و با حضور 8 تیم در 2 گروه برگزار گردید.

🔹تیم منتخب جهاد کشاورزی استان در اولین بازی خود با تک گل ناصر نجف پور از سد تیم امور پشتیبانی جهاد کشاورزی تهران گذشت و در بازی دوم موفق شد، تیم تحقیقات کشاورزی تهران را با نتیجه ۴ بر ۱ پشت سر گذارد. تیم منتخب جهاد کشاورزی استان اردبیل در بازی سوم نیز توانست، تیم فوتسال جهاد کشاورزی تبریز را که پارسال قهرمان این تورنمت بود، با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب نموده و به مرحله بعدی صعود نماید.

🔹در بازی چهارم که با درخشش بازیکنان کشت و صنعت مغان همراه بود، تیم منتخب استان اردبیل تیم فوتسال جهاد کشاورزی استان کردستان را ۳ بر صفر شکست داد و در بازی فینال نیز با به ثمر رساندن 3 گل مقابل تیم استان فارس به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

🔹 لازم است، ناصر نجف پور، سیاوش مهرآور، حامد جهانی، وحید شهبازی و علی نوبخت بعنوان بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

🔹شایان ذکر است، سرپرست تیم فوتسال سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در این مسابقات فرزاد نجفی، رئیس تربیت بدنی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بود.

#کشت_صنعت_مغان