نایب رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت در باغات میوه شرکت، اظهار داشت: صبر را در محضر کارگر باید آموخت که سخت کار می کند تا نیازهای اساسی خانواده خود را تأمین نماید. بدین وسیله روز جهانی کار و کارگر را محضر کلیه کارگران محترم و زحمتکش شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به گزارش امور روابط عمومی و بین‌الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مهندس محبوب فروزنده، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت با اشاره به برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در شرکت خاطرنشان شد: هیئت مدیره عالی ترین رکن اجرایی شرکت های تجاری است که در قانون تجارت به صورت گروهی مسئولیت های متعددی را انجام می دهد. نظارت بر عملکرد شرکت و برنامه ریزی برای آن از جمله وظایف هیئت مدیره می باشد. اعضای هیئت مدیره از بدو ورود به دوره جدید مدیریتی نگاه ویژه ای به مقوله کار، تلاش، تولید، اضافه کاری و رفاهیات پرسنل داشته است. جلسات هیئت مدیره به طور منظم به صورت هفتگی برگزار می گردد و در تمامی جلسات متشکله از وضعیت پرداختی های پرسنل، رفاهیات، بسته های انگیزشی و غیره بحث و تبادل نظر وجود دارد.

وی افزود: در حوزه مسکن کارکنان، بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت، پیگیری موضوع به مدیرعامل موکول شده است و روند مدیریت پروژه با توجه به توصیه های وزارت کار از لحاظ حقوقی به صورت هیئت امنایی خواهد بود و امکان اداره آن به صورت تعاونی بنابر شرایط موجود میسر نمی باشد.

محبوب فروزنده نایب رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، در این مراسم اذعان نمود: اخیراً با مصوبه هیئت مدیره شرکت پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت توسط کارفرما مورد تأیید قرار گرفت که بر این اساس حدود ۵۰ نفر از پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت به افتخار بازنشستگی نائل آمدند. همچنین ایشان تصریح نمود: به منظور تأمین رفاه خانواده های محترم پرسنل با پیگیری های مدیرعامل شرکت درمانگاه ویژه دایر می گردد.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار نمود: وجود نظم و شفافیت یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای توسعه و پیشرفت سازمان ‌ها می ‌باشد که در این راستا به منظور نمایش کارکنان و موقعیت‌ شغلی آن‌ ها از چارت سازمانی که جزئی از ساختارهای اساسی شرکت می باشد، استفاده می شود. حال به منظور به روز رسانی چارت سازمانی شرکت مشاور کاربلد این حوزه توسط مدیرعامل شرکت تعیین گردید که ایشان با بررسی و مطالعه چارت فعلی شرکت، پیشنهاد خود را جهت بررسی به هیئت مدیره ارجاع نمودند که در اسرع وقت توسط اعضای محترم هیئت مدیره بررسی و تصویب خواهد شد.

محبوب فروزنده اذعان نمود: در قانون کار سهم از تولید پیش بینی شده است که معاون برنامه ریزی مدیرعامل شرکت این موضوع را پیگیری نموده اند و در مراحل پایانی نیاز به اخذ مجوز از وزارت کار می باشد که امید است اعضای هیئت مدیره نیز نظر مساعد خود را در این خصوص مبذول نمایند.

وی از مالیات حقوق پرسنل شرکت، سخن به میان آورده و گفت: طبق مصوبه هیئت محترم وزیران در تصویب ‌نامه تعیین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در امور حمایتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت صنایع و معادن ـ وزارت کشور، مناطقی که در این لیست قرار دارند، مشمول معافیت مالیات حقوق می باشند. کد کارگاهی مجتمع باغات میوه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در لیست مناطق محروم قید شده است که امید است با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده و با توجه گستردگی مساحت شرکت در منطقه، با اخذ مجوز از دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، کل شرکت در لیست مورد اشاره قرار گرفته و معافیت مالیات حقوقی مشمول حال کلیه پرسنل شرکت گردد.

محبوب فروزنده اظهار داشت: اخیراً بسته غیرنقدی از محصولات تولیدی شرکت در عید فطر سال جاری به پرسنل اعطا شد که مقرر گردید با حمایت اعضای محترم هیئت مدیره به منظور افزایش شور و نشاط و نیز روحیه مضاعف کار در پرسنل پیمانکاری شرکت، بسته غیرنقدی برای این کارکنان عزیز به مناسبت روز کارگر اهدا می شود.

وی افزود: با توجه به وجود شرایط و پتانسیل توسعه تولید در شرکت، به منظور ارتقاء سطح تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳، با تصمیم هیئت مدیره شرکت و تصویب در ابتدای سال جاری، قسمتی از اراضی زراعی متعلق به شرکت در اختیار بخش خصوصی و مردم قرار می گیرد تا با کشت محصولات زراعی طبق برنامه مدون، در جهش تولید مشارکت داشته باشند که این موضوع باعث افزایش سطح تولید محصولات کشاورزی، درآمد و سود برای شرکت، مردم، منطقه و کشور خواهد بود. اعضای هیئت مدیره با جان و دل در کنارکارگران شرکت می باشند و انتظاری که می رود این است که کارگران، مدیران و اعضای هیئت مدیره را درکنار خود ببینند و دست در دست هم در این نقطه صفر مرزی در سنگر تولید به سوی پیشرفت و آبادانی و شکوفایی گام بردارند.
در نهایت انتظاری که از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی می رود این است که در سطح کلان کشوری با تصمیمات خود تفاوت حقوق و دستمزد مشاغل مختلف را در رده های متنوع به حداقل برسانند.

 دسته بندی : آخرین اخبار