بدنبال حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار، پرسنل کشت و صنعت و مغان همراه با سایر هم میهنان، ضمن تجمع در میدان سپاه پارس آباد، حمایت خویش را از نیروی مقتدر سپاه اعلام نمودند.

به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در تجمع مذکور که ظهر امروز انجام گرفت، تجمع کنندگان با مشت های گره کرده، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست» و «ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده» اوج نفرت و انزجار خویش را از رژیم تجاوزگر اسرائیل و کشورهای حامی این غده سرطانی اظهار کردند.

در این تجمع که بصورت خودجوش و با حضور روحانیت، مسئولین، بازاریان، دانشجویان، بانوان و سایر آحاد برگزار شد، قطعنامه ای صادر گردید. در قطعنامه مزبور، حمایت قاطع اهالی مرزنشین و شهیدپرور شهرستان پارس آباد از اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد و تاکید گردید که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون، پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده اند و دست همه دشمنان را از دین، آیین و خاک مقدس مقاومت، کوتاه خواهند کرد.

این تجمع با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به پایان رسید.