⏪ طوفان و گرد و غبار امروز در برخی نقاط استان و منطقه مغان باعث آتش سوزی در ۲ محل شرکت مغان شد که خوشبختانه به همت کارکنان به ویژه امور حراست شرکت و پیمانکاران بدون خسارت مهار شد

✅ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آتش سوزی اتفاق افتاده در دو نقطه از این بنگاه اقتصادی که اولین محل بدلیل جرقه برق فشار قوی در اثر تندباد به وقوع پیوسته بود و دومین محل در میدان کود، دپوهای یونجه و تلیسه سایت 8 هزار راسی حادث شده که با اقدام بموقع و تلاش حاضرین؛ مهار و از سرایت آن به سایر محل ها و نقاط جلوگیری بعمل آمده و در اسرع وقت مهار و خاموش گردید.

✅ شایان ذکر است، پرسنل حراست، جمع کثیری از مدیران و برخی از پیمانکاران و همکاران شرکت نهایت اهتمام را در این راستا به خرج دادند که خوشبختانه در سایه کوشش آنان از وارد شدن خسارت جلوگیری شد. هم اکنون نیروها در محل های مزبور مستقر بوده و پیش بینی های لازم برای خسارت بخصوص آتش سوزی های بعدی انجام گرفته است و در حالت آماده باش برای هرگونه اتفاق ناگوار هستند. قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از تلاش همه افراد دخیل در اطفاء حریق تقدیر و تشکر نموده و این همت همگانی و متعصبانه را ارج نهادند.


✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan